دوئل دایی و مرفاوی در قم
صبا حتی پزشک هم ندارد. هر هفته اینجا سخنرانی می‌کنم و نه نماینده مجلس‌ و نه استاندار به داد این تیم نمی‌رسند. سرمربی تیم نفت تهران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل صبای قم حاضر نشد.
کد خبر: ۳۴۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۷ 15 December 2016
به گزارش تابناک قم، لیگ برتر فوتبال جام خلیج‌فارس، به ایستگاه چهاردهم خود رسید و امروز با بازی صبای قم و نفت تهران آغاز می‌شود.

دو تیم از ساعت 15:15 دقیقه پنج شنبه 25 آذرماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند. 

نشست خبری سرمربی تیم های صبای قم و نفت تهران عصر چهارشنبه در محل هتل بین المللی قم برگزار شد.

غیبت دایی در نشست خبری

طبق اطلاع‌رسانی انجام شده و هماهنگی‌های صورت گرفته با کادر فنی تیم فوتبال نفت تهران، قرار بود ابتدا علی دایی سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش با صبا حاضر شود اما این اتفاق رخ نداد.

درحالی که قرار بود علی دایی سرمربی تیم نفت تهران ساعت 17:30 در نشست خبری پیش از دیدار نفت مقابل صبای قم شرکت کند در این نشست حاضر نشد. 

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران که بر اساس عادت همیشگی خود با خودروی شخصی و جدا از کاروان تیمی قصد سفر به شهر مقدس قم را داشته است، ظاهرا دیر به قم رسیده و دلیل عدم حضور وی در نشست خبری این تأخیر اعلام شده است. 

کسی به داد تیم صبا نمی‌رسد

عبدالصمد مرفاوی در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش با نفت تهران در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تصریح کرد: هر هفته تمام بازی‌ها برای تیم‌های حاضر در فصل جاری لیگ برتر سخت و دشوارتر می‌شود.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم شکست‌های هفته گذشته را جبران کنیم و بازیکنان ما آنچه را که می‌خواهند، در زمین ارائه دهند. نفت تهران نتایج خوبی را تا اینجای کار کسب کرده و امتیازات خوبی را جمع‌آوری کرده است. نفت یک تیم فیزیکی است و این بازی برای هر دو تیم حساسیت خود را دارد. 

سرمربی صبای قم ادامه داد: ما سه بازی برابر تراکتورسازی، استقلال و سپاهان انجام داده‌ایم که هر کدام از آنها، تیم‌های درجه یک و قطب فوتبال ایران هستند. بنابراین این بازی برابر آنها سخت بوده و نمی‌تواند یک بازی معمولی باشد. شاید کمی متمایل به عقب بازی کرده بودیم، اما فقط دفاع نکردیم. ما در چند بازی اخیر بازیکنان خود را به طول کامل در اختیار نداشتیم. دیوسالار محروم بود، حق‌جو نیز پدربزرگ خود را از دست داد و میرهانی هاشمی مصدوم بود.

وی عنوان کرد: پرسپولیس در بازی با قشقایی، طارمی و حسینی را در اختیار نداشت و با غیبت همین دو بازیکن همه چیز برایش به هم ریخت. برای تیم‌هایی همچون ما با نبود یک بازیکن هم شرایط‌مان بد می‌شود. غیر از بازی با سپاهان، در دیدار مقابل تراکتورسازی کیفیت خوبی داشتیم اما به یکباره کیفیت فنی ما کاهش یافت و دلیل آن اخراج بازیکنان ما و از دست دادن نفرات اصلی بود. در بازی با سپاهان هم همین مشکلات وجود داشت. من نمی‌توانم از جیبم دفاع بیرون بیاورم و موجودی صبا همین است.

مرفاوی در ادامه راجع به اینکه برای تعطیلات نیم‌فصل و جذب بازیکن چه برنامه‌ای دارد، عنوان کرد: قطعا تیم را تقویت می‌کنیم، باید برای نیم‌فصل تقویت شویم زیرا در آغاز فصل به دلیل اینکه زمان کافی در اختیار نبود، تیم را با عجله بستیم چون چاره ای نداشتیم، در نیم‌فصل باید 6 بازیکن بگیریم تا تمام نقاط ضعف را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: اگر استان قم می‌خواهد در لیگ برتر تیم داشته باشد باید به مراتب بهتر از این برای لیگ برتر تدارک ببیند. مسئولان باشگاه صبا در مضیقه هستند و با رنج و سختی تیم را می‌چرخانند.

سرمربی صبای قم با بیان اینکه مردم و تیم‌های دیگر، از مشقت‌هایی که مسئولان، بازیکنان و مربیان صبا می‌کشند خبر ندارند، گفت: ما کارمان را انجام می‌دهیم و بضاعت ما هم همین است. بازیکن در پایان نیم فصل می‌گوید من فلان درصد از پولم را می‌خواهم. اگر آن پول نباشد بازیکن با چه انگیزه‌ای باید بیاید و در نیم فصل دوم کار کند.

وی با تأکید بر اینکه در برابر هیچ تیمی از پیش بازنده نیستیم و من به همه بازیکنانم افتخار می‌کنم که با این شرایط می‌آیند و تلاش می‌کنند، تأکید کرد: یک تیم نباید یک پزشک داشته باشد؟ صبا حتی پزشک هم ندارد. شاید خیلی‌ها از حرف من ناراحت شوند اما آنچه عیان است چه حاجت به بیان است. بازیکن ما سرما می‌خورد و پزشک ندارد. ما این استانداردهای حداقلی را هم نداریم چون مشکل داریم.

مرفاوی افزود: تیم بحران مالی دارد و کسی به داد این تیم نمی‌رسد. هر هفته اینجا سخنرانی می‌کنم و نه نماینده مجلس‌ و نه استاندار به داد این تیم نمی‌رسند. این شرایط برازنده استان قم نیست.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار