سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان این که این تیم شایستگی کسب سه امتیاز بازی امروز را داشت و بازیکنان، منطقی بازی کردند، گفت: از بازیکنان خواسته بودیم که حفظ توپ بیشتری داشته باشند و از زدن زیر توپ پرهیز کنند.
کد خبر: ۳۴۴۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 16 December 2016
به گزارش تابناک قم، علی دایی در نشست خبری پس از دیدار صبای قم و نفت تهران اظهار کرد: در نیمه نخست بازی متعادلی را شاهد بودیم و هر 2تیم موقعیت هایی داشتند، اما در نیمه دوم تیم نفت تهران بر بازی کاملا مسلط شد و موقعیت های بسیاری را به دست آورد و تیم صبا در این نیمه نتوانست موقعیت خاصی را روی دروازه تیم ما ترتیب دهد. 

وی در رابطه با مسائل و مشکلات تیم صبای قم، خاطرنشان کرد: به این تیم کم توجهی می شود و مگر می توان بدون پول تیم داری کنیم، این تیم بدهکاری زیادی دارد و استان قم با وجود بزرگان بسیار تعجب می کنم که نمی تواند به خوبی تیم داری کرده و هزینه های این تیم را تامین کند. 

دایی تصریح کرد: اگر تیم صبا با گذشته درخشانی که دارد سقوط کند، چه کسی پاسخگو خواهد بود و آیا حق صبای قم است که این وضعیت را داشته باشد؟ 

وی اظهار داشت: از مسئولان استان قم می خواهیم به این تیم توجه و رسیدگی داشته باشند و آن را حفظ کرده و به دور از هرگونه شعار دادن، به این تیم واقعا رسیدگی کنند. 

وی با بیان این که خاطرات خوبی با تیم صبا دارم و اگر شرایط خوب باشد و به من پیشنهاد مربیگری تیم را بدهند به این تیم خواهم آمد، گفت: من یکسال تمام البسه این تیم را تامین کردم، اما هیچ کدام از مسئولان برای پرداخت هزینه ها حتی با من صحبتی هم نکردند. 

وی بر ضرورت رسیدگی به مسائل اساسی و زیرساختی فوتبال کشورمان تاکید کرد و گفت: امروز فوتبال کشورمان مشکلات بسیاری داشته و در بسیاری از جهات عقب است و ما نباید فکرمان را با مسائل پوچ و بی ارزش مشغول کنیم، مسئله اساسی فوتبال، همین دردی است که امروز صبای قم را گرفتار کرده است. 

دایی در پایان با بیان این که کنکاش کردن در زندگی دیگران در دین اسلام بسیار نکوهش شده است، خاطرنشان کرد: اگر به مسائل بیهوده و غیر اساسی در فوتبال پرداخته و در زندگی افراد کنکاش شود، به طور قطع خیلی ها مشکل خواهند داشت که باید پاسخ بدهند. 

دیدار تیم های فوتبال صبای قم و نفت تهران با نتیجه یک بر صفر به سود نفت تهران در ورزشگاه یادگار امام راحل قم به پایان رسید. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار