سانداکار وزن 60- کیلوگرم خوزستان مدال طلای نخستين دوره رقابت‎های قهرمانی ووشو دانشجويان کشور را بر گردن آویخت
کد خبر: ۳۴۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵ 18 December 2016
رقابت‎های بخش آقایان طی روزهای سه‎شنبه و چهارشنبه ‌(23 و 24 آذرماه) و پيکارهای بانوان نیز پنج‎شنبه و جمعه (25 و 26 آذرماه) درآکادمی فدراسيون ووشو برگزار شد.

 

در بخش ساندای آقایان، ووشوکاران در اوزان 52-، 60-، 70- و 80- کيلوگرم مبارزه کردند و این در حالی بود که تالوکاران نيز در فرم‎های «چانگ چوان»، مجموع دو فرم «دائوشو» و «گوئن شو»، مجموع دو فرم «نان چوان» و «نن گوئن» و مجموع دو فرم «تاچی چوان» و «تایچی جين» رقابت کردند.

 

در بخش بانوان نیز، پيکارهای ساندا در اوزان 52- و 60- کيلوگرم برگزار شد و در قسمت تالو هم فرم‎های «چانگ چوان»، مجموع دو فرم «جين شو» و «چيانگ شو»، مجموع دو فرم «نان چوان» و «نن دائو» و مجموع دو فرم «تایچی چوان» و «تایچي جين» اجرا شد که در پایان زهره شهپری از خوزستان توانست مقام نخست وزن 60- کیلوگرم را در بخش ساندا کسب و نشان طلای این وزن را از آن خود کند. پس از شهپری، فاطمه نيکبخت از چهارمحال و بختياری و سحر عبدالعظيمی از اصفهان به ترتیب دوم و شوم شدند.

 

نفرات برتر اين مسابقات به اردوی تيم ووشو دانشجويان ايران به منظور حضور در يونيورسياد 2017 که شهريورماه سال آينده در تايوان برگزار می‎شود، راه می‎يابند.

 

همچنين با تصميم مسوولان فدراسيون ووشو، نفرات برتر اين پيکارها جواز حضور در مسابقات انتخابی تيم‎ملی بزرگسالان ايران را کسب خواهند کرد.

 

تيم ملي ووشوی بزرگسالان ايران، سال آينده در مسابقات قهرمانی جهان به ميزبانی روسيه حضور می‎يابد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار