شیشه بران:
تابناک: رئیس اتحادیه طلا وجواهرات استان اصفهان گفت: ۹۰ درصد از ماشین‌آلات صنعتی تولید طلا و جواهرات کشور با بهترین استانداردها در استان اصفهان تولید می‌شود.
کد خبر: ۳۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ 13 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، هوشنگ شیشه بران شامگاه سه شنبه در آئین افتتاحیه نهمین نمایشگاه تخصصی طلا و جواهرات که در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار شد با بیان اینکه در استان اصفهان یک هزار و ۴۰۰ کارگاه تولیدی و ۵ هزار واحد صنفی وجود دارد،‌ اظهار داشت: همچنین ۹۰ درصد از ماشین‌آلات صنعتی تولید طلا و جواهرات کشور با بهترین استانداردها در استان اصفهان تولید می‌شود.

وی افزود: تنها مجموعه گوهرشناسی استاندارد کشور نیز در استان اصفهان فعالیت می‌‌کند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهرات استان اصفهان احداث شهرک طلا را یکی از مهم ترین مطالبات فعالان این صنف در اصفهان عنوان کرد و ادامه داد: این طرح به مجلس ارایه و دارای مصوبه است و چنانچه این شهرک راه اندازی شود می‌تواند به یکی از نقاط توریستی مهم کشور تبدیل شود.

وی با تاکید بر حضور نمایندگان اتحادیه طلا و جواهرات استان اصفهان در شورای گفتگوی این استان برای بررسی مشکلات و چالش‌های پیش روی این صنعت نیز گفت: در این راستا به منظور هم افزایی و استفاده از نظرات نخبگان همایش سراسری بررسی فرصت‌ها و چالش‌های صنعت طلا و جواهر به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

شیشه‌بران با اشاره به پیگیری مشکلات مالیات بر ارزش افزوده اتحادیه طلافروشان استان اصفهان بیان داشت: با رایزنی با اداره مالیات استان اصفهان بخشی از جرایم مالیاتی طلافروشان استان اصفهان بخشوده شده است.

وی حضور موفق اتحادیه طلا و جواهر استان اصفهان در نمایشگاه طلای بانکوک به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران و امضای تفاهم نامه بین این اتحادیه و اتحادیه طلا و جواهرات تایلند را از اتفاقات بزرگ صورت گرفته در عرصه بین‌المللی دانست و گفت: در این راستا انتقال و تبادل تکنولوژی بین اصفهان و دیگر کشورهای سراسر دنیا به خوبی اتفاق افتاده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهرات استان اصفهان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهرات اصفهان را نیز از دیگر فعالیت‌های مهم صورت گرفته در سطح بین‌الملل دانست و اضافه کرد: این نمایشگاه طی سال‌های اخیر در سطح کشور دارای رتبه برتر شده است.

وی جمع آوری کمک‌های راه‌اندازی خیریه و مرکز درمانی برای بیماران نیازمند در بین صنف طلا و جواهرات استان اصفهان را از دیگر اقدامات این صنف در سال‌های اخیر عنوان کرد و افزود: توجه به مقوله آموزش و ارتقای سطح علمی فعالان اتحادیه از تکنولوژی روز و حمایت از طرح‌های پژوهشی نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

شیشه‌بران حمایت از مراکز تجاری تخصصی خرید طلا و جواهرات برای ایجاد امنیت بیشتر را نیز از دیگر برنامه‌های در دستور کار این اتحادیه عنوان کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :