شهردار شیراز گفت:ما خیابان حافظیه را ساختیم که توریستی‌ترین نقطه شهر به دور از آلودگی پیاده‌راه شود و هر هفته و هر روز برنامه‌های متنوع و جلسات مردمی در آن شکل بگیرد اما ادارات با گردن کلفتی آن را تصاحب کردند و ما هم زورمان نمی‌رسد.
کد خبر: ۳۴۷۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶ 22 December 2016
گذر گردشگری حافظیه قرار است مکان محوری برگزاری مراسم پایتختی جوانان اسلام در شیراز باشد.
 
به گزارش تابناک فارس:این محور که جلوی حافظیه قرار دارد چند سال پیش سنگ فرش شد و قرار شد پیاده راه شود.
 
 https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1393/09/03/139309031555309454150304.jpg
 
در ابتدای امر مدتی خودروها در این محور رفت و آمد داشتند تا اینکه شهرداری با مسدود کردن آن موجبات پیاده روی و برگزاری مراسمات فرهنگی در این محور را بوجود آورد تا اینکه ادارات موجود در مسیر این پتانسیل بزرگ را نادیده گرفته و در راستای منافع خود گذر هنر حافظ را تبدیل به پارکینگ کردند.
 
این یعنی میلیون ها و شاید میلیاردها هزینه سنگ فرش و بسته شدن این خیابان و کج شدن راه خودروها برای ایجاد پارکینگ چند اداره بوده است!
 
این مسأله موجب انتقاد شهردار شیراز هم شده است.
وی در نشستی خبری گفت:با صراحت بنویسید من شهردار نیستم و قدرت کامل ندارم اگر شهردار بودم یک نفر نباید جرات می‌کرد در خیابان حافظیه خودرو پارک کند، ما خیابان حافظیه را ساختیم که توریستی‌ترین نقطه شهر به دور از آلودگی پیاده‌راه شود و هر هفته و هر روز برنامه‌های متنوع و جلسات مردمی در آن شکل بگیرد اما ادارات با گردن کلفتی آن را تصاحب کردند و ما هم زورمان نمی‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار