نفت تهران- تراکتورسازی تبریز
به گزارش تابناک تبریز در چهارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فردا یکشنبه دو تیم نفت تهران و تراکتورسازی تبریز به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۳۴۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ 24 December 2016
به گزارش تابناک تبریز در چهارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فردا یکشنبه دو تیم نفت تهران و تراکتورسازی تبریز به مصاف هم می روند.

نبرد فاتحان نبرد حذفی

تراکتورسازی و نفت تهران هردو توانستند با برد مقابل حریفان خود به جمع 4 تیم جام حذفی راه بیابند.
تراکتورسازی که در کورس صدرنشینی با پرسپولیس قرار دارد اگر در این بازی پیروز نشود فاصله‌اش با پرسپولیس زیاد خواهد شد. نفت تهران هم که برای قرار گرفتن در رده سوم جدول تلاش می‌کند، دوست دارد آخرین سه امتیاز نیم فصل را بگیرد.


علی دایی که در یک دیدار دراماتیک توانست بازی دو بر یک باخته در وقت اضافی مقابل استقلال را در عرض دو دقیقه را با نتیجه برد سه بر دو عوض کند امیدوار است تا این روند خوبشان را در لیگ هم ادامه دهد و بخصوص اینکه در این بازی نفت میزبان است.

بین علی دایی و قلعه نوعی که همیشه یک رابطه رقابتی وجود دارد در این روزها یک وجه مشترک دارند و اینکه بعد از بازی با استقلال هر دو از  رفتارهای منصوریان گلایه داشتند!

از نکات جالب این دیدار میتوان به آماری که این دو تیم در این فصل به جا گذاشتند اشاره کرد.نفت در هیچ یک از بازی های خانگی این فصل باختی را تجربه نکرده و تراکتورسازی نیز در هیچ یک از بازی های خارج از خانه خود شکست را پذیرا نشده است.

در پنج بازی گذشته این دو تیم، تراکتورسازی یک بار برنده شده و دو برد نیز سهم نفت بود و دو بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.
 
مصاف بین دو تیم از ساعت 15 فردا (یکشنبه) در ورزشگاه تختی تهران آغاز می‌شود.

تیم داوری:مهدی سیدعلی – محمدرضا منصوری – یعقوب سخندان – علی میرغفاری – ناظر: حاتم بک پور


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :