مدیر تنظیم بازار محصولات سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: به‌منظور کم کردن فاصله بین مزرعه تا بازار مصرف، غرفه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۳۴۸۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ 24 December 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، عزیز سیدی با اشاره به راه‌اندازی غرفه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس گفت: با توجه به لزوم حمایت از تولیدکنندگان سبزی و صیفی استان و برای خدمات‌دهی و عرضه محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب به شهروندان، تعداد 4 غرفه در اختیار کشاورزان استان در سطح شهر بندرعباس قرار داده شده است تا بدون واسطه نسبت به عرضه محصولات خود اقدام نمایند.
 
وی افزود: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری بندرعباس، این غرفه‌ها به‌صورت موقت و با نظارت سازمان جهاد کشاورزی و صنف کارهای کشاورزی استان در اختیار بهره‌برداران قرار داده شده تا ضمن فروش محصولات، شهروندان نیز از محصولات فصلی استان با قیمت پایین‌تر از بازار و کیفیت مطلوب بهره‌مند شوند.
 
مدیر تنظیم بازار محصولات سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: امیدواریم با مساعدت هرچه بیشتر سازمان میادین و تره‌بار بندرعباس و با توجه به اوج برداشت محصولات فصلی استان، علاوه‌بر افزایش تعداد غرفه‌ها، بتوانیم تا پایان سال جاری محصولات کشاورزی استان با قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار گیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار