سرپرست فرمانداری گیلانغرب از تجهیز تمامی مدارس این شهرستان به استثنای مدارس سیار عشایری، به سامانه گرمایشی شوفاژ و بخاری تابشی خبرداد.
کد خبر: ۳۴۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ 24 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، فرهاد همتی روز شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلانغرب، افزود: دولت مصمم است با بهبود امکانات و تجهیزات ، کیفیت و کمیت آموزش در دستگاه تعلیم و تربیت را بیش از پیش ارتقا دهد.
وی اظهار کرد: تاکنون 74 مدرسه در گیلانغرب با هزینه ای بیش از 20 میلیارد ریال به سامانه گرمایشی شوفاژ و بخاری تابشی مجهز شده اند.
وی از پیگیری احداث مدرسه در شهرک سراب گیلانغرب نیز خبرداد و بیان کرد: رفع موانع تملک زمین مورد نیاز احداث این مدرسه در دست اجراست.
سرپرست فرمانداری گیلانغرب اضافه کرد که با پیگیری های به عمل آمده و مشارکت خیران تاکنون 94 کلاس درس در این هوشمندسازی شده اند.
همتی افزود: برای تکمیل طرح های در دست اقدام در کارگاه فنی هنرستان شهید چمران، تعمیرات اساسی مدارس و تکمیل سرسرای ورزشی آموزش و پرورش ، امسال سه میلیارد و 440 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی و متوازن اختصاص یافته است .
مدیر اداره آموزش و پرورش گیلانغرب هم گفت: در راستای ارتقای کیفیت وضعیت آموزشی، کمیته کیفیت بخشی بر نحوه ارایه آموزش ها دراین شهرستان تشکیل شد.
حشمت الله پارسا از راه اندازی پژوهش سرای دانش آموزی این شهرستان خبر داد و اضافه کرد که با تجهیز این مرکز به آزمایشگاه و برنامه های تقویتی و مشاوره ای، از این پس تحقیقات و پژوهش در هر 2 سطح دانش آموزان و معلمان در این پژوهش سرا صورت می گیرد.
هشت هزار و 920 دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در 216 واحد آموزشی و در قالب 487 کلاس درس در گیلانغرب مشغول تحصیلند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار