نایب رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از قهرمانی تیم شنای بانوان قم در مسابقات شنای معلولان کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۴۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 24 December 2016
به گزارش تابناک قم، فریده نظریان اظهار داشت: تیم شنای بانوان جانباز و معلول استان قم در مسابقات قهرمانی کشور موفق شد با کسب بیشترین مدال از جمله کسب ۱۲ عنوان قهرمانی در مواد مختلف در مجموع امتیازات در صدر بایستد.

وی افزود: در این مسابقات که روز جمعه در تهران به کار خود پایان داد شناگران قمی موفق شدند ۱۲ مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۳ مدال برنز به دست بیاوردند و بار دیگر همانند سال‌های اخیر توانمندی و ظرفیت خود در عرصه شنا را به نمایش بگذارند و قهرمان شوند.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم گفت: ۹ مدال طلا از مجموع ۱۲ طلای تیم شنای قم توسط ۳ بانوی شناگر به دست آمد به طوری که اعظم آرزومندی، لیلا الهی و الهه وزیر نیا هر یک توانستند در مواد مختلف صاحب ۳ مدال طلا شوند.

نظریان بیان داشت: آرزومندی علاوه بر کسب ۳ طلا، در یکی از مواد نیز به مدال نقره دست یافت و الهی و وزیرنیا نیز در سایر مواد هر یک به یک مدال برنز دست پیدا کردند تا با جمع ۴ مدال عملکرد بسیار خوبی در این مسابقات داشته باشند.

وی عنوان کرد: مریم مرادی دیگر شناگر موفق تیم استان قم بود که وی نیز در این مسابقات ۴ مدال کسب کرد به طوری که مرادی توانست ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره به دست بیاورد و سمیه ساده وندی نیز با یک مدال طلا و ۲ مدال برنز دیگر شناگر مدال آور استان قم در این رقابت‌ها بود.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم تصریح کرد: ورزش معلولان در قم در بخش بانوان ظرفیت‌های خوبی در حوزه قهرمانی دارد و ورزشکاران ما پیش از این توانایی‌های خود را در رشته دو و میدانی با کسب مدال‌های خوشرنگ از مسابقات قهرمانی کشور نشان داده بودند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار