بهمن طیبی:
مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: کشف ستاره های جدید و افزایش مدال های ورزش گلستان در مسابقات معتبر داخلی و جهانی، نیازمند توجه بیشتر به کشف استعدادها و شناسایی افراد دارای توان فنی و کارآمدی بالا است.
کد خبر: ۳۴۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 26 December 2016
مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: کشف ستاره های جدید و افزایش مدال های ورزش گلستان در مسابقات معتبر داخلی و جهانی، نیازمند توجه بیشتر به کشف استعدادها و شناسایی افراد دارای توان فنی و کارآمدی بالا است.

بهمن طیبی در دومین جلسه کارگروه تخصصی جشنواره های همگانی استعداد یابی گلستان اظهار کرد : یکی از برنامه های محوری ورزش گلستان ، توجه بیش از همیشه به رده های سنی پایه و اهمیت دادن به زمینه سازی برای ظهور توانایی های آنان است که با برگزاری جشنواره های گوناگون برای رسیدن به این هدف تلاش می شود.

وی بیان کرد: براساس نتایج به دست آمده از همین استعدادیابی ها است که ورزش گلستان در مسیر توسعه قرار گرفته و در آینده نام ورزشکاران استان جای ثابت در فهرست توزیع مدال های مسابقات معتبر خواهد یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی در رده سنی 8 تا 14 ساله دختر و پسر برگزار میشود.

وی افزود :با برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان این طرح بهمن ماه امسال در گلستان برگزار می شود و هر استان براساس ظرفیت و استعدادها ، میزبان چند رشته ورزشی خواهد بود.
وی افزود مراسم افتتاحیه جشنواره روز 27 بهمن ماه به طور رسمی با حضور مسئولین استانی آغاز میگردد.

طیبی ادامه داد: جشنواره استعدادیابی گلستان به مدت 3 روز در رشته های والیبال، بسکتبال ، کاراته ، کشتی ، تنیس روی میز ، کبدی و دومیدانی برگزار می شود و استعدادیاب های فدراسیون ورزشکاران استان را زیر نظر خواهند گرفت.

وی گفت: در هر کدام از این هفت رشته ورزشی تا زمان آغاز جشنواره ، 60 ورزشکار مستعد شهرهای استان شناسایی و برای ارائه قابلیت ها و توانایی های خود آماده خواهند شد.

به گفته وی؛ استعدادیابی، برنامه جدی و پایه ای ورزش استان برای تربیت ورزشکاران جدید و توانمند در رشته های گوناگون بوده که اجرای آن از مدت ها قبل آغاز شده است.

طیبی افزود: ورزشکاران شناسایی شده به مربیان کارآزموده سپرده می شوند تا براساس قابلیت و توانایی در مسیر حضور حرفه ای در ورزش قرار گیرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار