سرپرست پلیس راه استان هرمزگان گفت: تصادف زنجیره‌ای شش دستگاه خودرو در جاده گچین-بندرخمیر در 40 کیلومتری غرب بندرعباس، چهار کشته و یک مجروح برجای گذاشت.
کد خبر: ۳۴۹۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 26 December 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علی اسفندانی با اشاره به تصادف زنجیره‌ای با 4 کشته در غرب بندرعباس گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مینی بر حادثه رانندگی در محور «گچین-بندرخمیر» در 40 کیلومتری غرب بندرعباس، بلافاصله مأموران به محل اعلامی اعزام شدند.
 
وی افزود: مأموران با حضور در صحنه مشاهده کردند یک دستگاه خودروی تریلر که از سمت خمیر به سمت بندرعباس در حال حرکت بود به‌طور ناگهانی و به‌علت بروز نقص فنی، محور عقب آن رها شده که در وهله اول با دو دستگاه سواری پژو برخورد کرد و در ادامه با یک دستگاه تریلر رنو، یک دستگاه تریلر فاو و یک دستگاه سواری پراید برخورد کرده است.
 
این مسئول انتظامی اذعان داشت: بر اثر این سانحه رانندگی مرگبار، چهار تن کشته و یک نفر نیز به شدت مجروح و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.
 
سرپرست پلیس راه هرمزگان به‌منظور پیشگیری از وقوع خطرات و حوادث ناگوار جاده‌ای به رانندگان خودروها توصیه کرد که با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به حقوق خود و دیگران احترام بگذارند و از مواردی که موجب غفلت و حواس پرتی آنان در رانندگی می‌شود پرهیز کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار