کد خبر: ۳۵۰۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱ 28 December 2016
تابناک گیلان / تیم های سپاهان و نفت تهران روز جمعه در چهارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی به  مصاف هم می روند.

تیم های سپاهان اصفهان و نفت تهران روز جمعه در چهارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت های جام  حذفی فوتبال کشورمان از ساعت 13:30 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان رودرروی یکدیگر قرار می گیرند.

* تیم سپاهان اصفهان با شکست 4برصفر غذای سبز مشهد، یک بر صفر پارس جنوبی، 2بریک در برابر آلومینیوم اراک و 2برصفر مقابل سایپا پا به مرحله نیمه نهایی گذاشت.

* نفت تهران هم ابتدا با نتیجه 7بریک مهرگان دره شهر را از پیش رو برداشت سپس نساجی مازندران و شهرداری فومن را به ترتیب یک برصفر و 4برصفر شکست داد و در نهایت در مرحله یک چهارم با حساب 3بر2 استقلال تهران را با شکست روبه رو کرد و به جمع چهار تیم پایانی راه پیدا کرد.

* سپاهان تا به اینجای کار 9 گل زده و تنها یک بار دروازه اش باز شده است. از طرفی نفت تهران هم تا به اینجا 15 بار موفق به زدن گل شده و 3 بار هم دروازه اش باز شده است.

ث

* در این روزها که لیگ برتر با تعطیلی روبه رو شده حواشی زیادی پیرامون انتقال بازیکنان به وجود آمده است. شجاع خلیل زاده مدافع تیم سپاهان و ایمان مبعلی هافبک تیم نفت تهران در لیست خرید سرخابی های پایتخت قرار دارند و رسانه ای شدن نام آنها باعث ناراحتی مسوولان این دو باشگاه از دو تیم بزرگ پایتخت شده است.

* سپاهان اصفهان تاکنون 5 بار در ورزشگاه نقش جهان به میدان رفته که حاصل آن 3پیروزی و 2 تساوی بوده است. بدین ترتیب شاگردان عبدالله ویسی هنوز در این استادیوم شکست نخورده اند.

* سپاهان اصفهان پس از استقلال با 5 قهرمانی پرافتخارترین جام قهرمانی است. نفت تهران هم دو فصل پیش تا دیدار پایانی پیش رفت اما مغلوب ذوب آهن شد.

* محمددانشگر، میلاد فخرالدینی و اکبر صادقی سه غایب تیم نفت تهران در بازی برابر سپاهان است.

* نفت و سپاهان در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر در هفته دوم به مصاف هم رفتند که شاگردان عبدالله ویسی در ورزشگاه تختی به برتری یک برصفر دست پیدا کردند.

* رسول نویدکیا از تیم سپاهان سابقه حضور در نفت تهران را دارد و حالا باید مقابل تیم سابق خود صف آرایی کند.

* سپاهان در 4 بازی اخیر خود در لیگ و شام حذفی متحمل شکست نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار