معاون توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد اقامه نماز کشور گفت: با تشکیل و اجرای طرح یاوران نماز در مهدهای کودک از مهرماه امسال کودکان ۳ هزار مهدکودک یاوران نماز می‌شوند.
کد خبر: ۳۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴ 14 May 2015
تابناک بوشهر: سیدعلی منیری بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه فرهنگ نماز با مشارکت ظرفیت‌های مردمی ترویج می‌یابد اظهار داشت: طرح یاوران نماز در حوزه‌های مختلف آموزشی از جمله مهدهای کودک، مدارس،  دانشگاهها و حوزه‌های علمیه و همکاری نهادهای فرهنگی عملیاتی می‌شود.

وی، با بیان اینکه طرح یاوران نماز در مهد کودک‌ها اجرایی می‌شود تصریح کرد: 3 هزار مهدکودک با مشارکت بهزیستی  با هدف آشنا کردن کودکان با فرهنگ وآداب نماز تحت پوشش طرح یاوران نماز قرار می‌گیرند تا در ترویج نماز در منازل تلاش کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اجرای طرح یاوران نماز در مدارس افزود: با مشارکت آموزش و پرورش دانش‌آموزان 5 هزار مدرسه در سراسر کشور مجری طرح ملی مبین با همکاری مدیران مدارس می‌شوند که با پیوند بین مسجد، مدرسه و منزل امید واریم فرهنگ نماز توسعه یابد.

منیری با اشاره به اجرای طرح تدین گفت: این طرح با همکاری نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها و سایر متولیان آموزش عالی اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح که بیشتر در دانشگاه فرهنگیان مد نظر است نماز شناسی، شیوه‌های دعوت به نماز و تبیین اهمیت نماز را به فضای دانشگاهها برای بهره‌برداری دانشجویان منتقل می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد اقامه نماز کشور به طرح دیگر پرداخت و تصریح کرد: طرح دیگر در حوزه‌های علمیه اجرا می‌شود که روحانیون داوطلب در طرح‌های یاد شده به عنوان پشتیبان و هماهنگی فکری مشارکت می‌کنند.

منیری افزود: در این طرح‌ها که در راستای ترویج فرهنگ نماز از مهرماه امسال عملیاتی می‌شود 110 روحانی مشارکت دارند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار