دبیر هیأت ژیمناستیک قزوین:
دبیر هیأت ژیمناستیک استان قزوین با اشاره به مشکلات این هیأت گفت: وضعیت نامناسب مالی، اجاره سالن و عدم جذب حداکثری ورزشکار در رشته ژیمناستیک از مشکلاتی است که هیأت ژیمناستیک این استان با آنان دست و پنجه نرم می‌کند. .
کد خبر: ۳۵۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸ 29 December 2016
به گزار شتابناک از قزوین، کامران داوودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از برگزاری مسابقات استانی همزمان با ایام‌الله دهه فجر در استان قزوین خبر داد و اظهار داشت: هیأت ژیمناستیک این استان در نظر دارد تا به مناسبت دهه فجر برای رده سنی نوجوانان و جوانان مسابقاتی را برگزار کند.

وی گفت: هیأت ژیمناستیک استان قزوین برای توسعه و گسترش ورزش ژیمناستیک برنامه استعدادیابی را طی 29 دی ماه جاری در دستور کار خود قرار داده که این برنامه در ورزشگاه شهید بابایی شهر قزوین برگزار می‌شود.

دبیر هیأت ژیمناستیک استان قزوین با اشاره به مسابقات کشوری اضافه کرد: طی سال جاری برنامه لیگ در رده سنی جوانان 15 تا 18 سال در اواخر اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود که در این مسابقات قزوین می‌تواند درخشش خوبی از خود بر جای بگذارد.

داوودی تصریح کرد: ژیمناستیک‌کاران بسیاری در استان توانسته‌اند مقام‌های بالایی را کسب کنند که در رده سنی نوجوانان محمدرضا نبی‌پور توانست در مسابقات ایروبیک ژیمناستیک، قهرمان قهرمانان در اصفهان شود؛ این قهرمان می‌تواند در آینده یکی از ورزشکاران مطرح رشته ورزشی ژیمناستیک باشد.

این مسؤول ورزشی از برگزاری انتخابات رئیس هیأت ژیمناستیک در استان قزوین خبر داد و گفت: امید است با برگزاری این انتخابات بتوانیم برنامه‌های بلند‌مدت و کوتاه‌مدت خود را با آرامش بهتری ساماندهی کنیم.

دبیر هیأت ژیمناستیک استان قزوین با اشاره به مشکلات این هیأت یادآور شد: وضعیت نامناسب مالی، اجاره سالن و عدم جذب حداکثری ورزشکار در رشته ژیمناستیک از مشکلاتی است که هیأت ژیمناستیک این استان با آنان دست و پنجه نرم می‌کند.

داوودی عنوان کرد: با اجاره‌های سنگین سالن‌ها به ناچار با افزایش شهریه‌ها مواجهه هستیم که بسیاری از ورزشکاران به دلیل مسائل و مشکلات مالی توان پرداخت شهریه را نداشته و از ادامه فعالیت ورزشی انصراف می‌دهند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار