!باخت های پی در پی و نتایج ضعیف و تامل بر انگیز بازی های این تیم نه تنها امید ها را در رابطه با این تیم نابود کرد،
کد خبر: ۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰ 08 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه ،وقتی خبر ورود شهرداری ارومیه به لیگ برتر بانوان اعلام شد، مورد استقبال رسانه های عمومی به خصوص بانوان قرار گرفت.

این خبر در همان ابتدا امیدها را در دل زنده کرد که تیم والیبال بانوان هم همانند تیم والیبال مردان از شانس دریافت امکانات و حمایتهای ارگانی بهره مند خواهد شد و با همت والیبالیستهای بانوان ،امکان صعود این تیم و افتخار افرینی ان بسیار بالا خواهد بود. اما دیری نگذشت که تمامی این رویا ها نقش بر آب شد!باخت های پی در پی و نتایج ضعیف و تامل بر انگیز بازی های این تیم نه تنها امید ها را در رابطه با این تیم نابود کرد، بلکه سوالات مختلفی را نیز در اذهان بروز داد.

سوالات مختلفی از قبیل اینکه چرا با وجود چند ملی پوش والیبالیست بانوان در این خطه، این افراد  در ترکیب تیم قرار ندارند؟

یا شاید این سوال به اذهان خطور کند که چرا این تیم تاکنون حتی موفق به کسب یک ست در جریان مسابقات نشده است؟

اروم نیوز در یک بررسی به سراغ کادر فنی این تیم رفت تا شاید پاسخی به سوالات پیدا کند.

در مرحله نخست ، لیستی از کادر فنی این تیم به تریب زیر بدست آمد:

سرپرست: زهرا بخشایشی

سرمربی: پروین دشتبان

کمک مربی: سهیلا محورچرخ فاطمه خمسه

طی بررسی ها مشخص شد که زهرا بخشایشی فرزند حسین بخشایشی همان نائب رییس محترم شورا اسلامی شهر ارومیه است.

در همین راستا "احد یوسفی" مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه طی نشستی با خبرنگاران، در رابطه با اینکه فرزند نائب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه، سرپرستی تیم والیبال بانوان این تیم را بر عهده دارد؛ گفت: خانم زهرا بخشایشی از اعضای فنی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه است که به خواهش ما سرپرستی این تیم را برعهده دارد.

وی ادامه داد: کسب نتایج ضعیف دور از انتظار نبود، ولی به هر حال تیم داری در لیگ برتر و آغاز مرحله ای جدید برای تیم والیبال بانوان برای ما مهم است.

اکنون باید این سوال مطرح شود که با توجه به ادعای مدیر عامل باشگاه، با وجود افراد متخصص در بدنه تیم والیبال بانوان شهرداری ارومیه چرا این تیم نتیجه نمی گیرد؟

آیا در شرایط کنونی و وضعیت اقتصادی موجود، علیرغم آگاه بودن باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه بر آماتور بودن تیم؛ تیم داری در لیگ برتر والیبال بانوان با هزینه های گزاف و حیف بیت المال، چه لزومی داشت؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار