شهردار بندرکنگ از افتتاح بزرگترین پنجشنبه جمعه بازار غرب استان هرمزگان در این بندر خبر داد.
کد خبر: ۳۵۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 06 January 2017
به گزارش تابناک هرمزگان، امشب با حضور شیخ محمد عقیل رضوانی امام جمعه اهل سنت بندرکنگ ، خلیل محامدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، محمدزاهدی رئیس اتاق اصناف، و بهمن کریمی رئیس صنعت معدن بندرلنگه، ایوب زارعی شهردار و حمید ملکپور رئیس و اعضای شورای اسلامی بندرکنگ بزرگترین پنج شنبه جمعه بازار با بیش ا ز 90 غرفه در این بندر افتتاح شد.
 
ایوب زارعی در مراسم افتتاح این پنج شنبه جمعه بازار، اظهار داشت: این بازار با بیش از 90 غرفه به همت خانه صنایع دستی و شهرداری این بندر و همکاری اتاق اصناف و اداره صنعت ومعدن شهرستان بندرلنگه راه‌اندازی شده است.
 
این مسؤول با اشاره به اهداف برپایی این بازار، اضافه کرد: این پنج شنبه جمعه بازار با هدف کمک به زنان بی‌بضاعت وخانواده‌های بی سرپرست و کمک به رونق بازار، ایجاد اشتغال و همچنین رونق و ترویج صنایع دستی این بندر برپا شده است.
 
شهردار بندرکنگ تصریح کرد: این مکان فعلی به صورت موقت در اختیار این بازار گذاشته شده ودرآینده نیز به مکان اصلی در نظر گرفته شده انتقال داده شد.
 
زارعی گفت: این بازار با توجه به وسعت و کیفیت برپایی و غرفه بندی در بین پنجشنبه جمعه بازار شهرستان‌های غرب استان هرمزگان در نوع خود  بی‌نظیر است.
 
وی در پایان یادآورشد: اولویت واگذاری اول این غرفه‌ها به بازاریان و دست فروشان این بندر می‌باشد و قطعا همیشه همیاری و دلگرمی مردم ما را در سرعت بخشیدن در امور عمرانی و رفاهی این شهر کمک شایانی کرده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار