کد خبر: ۳۵۶۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ 07 January 2017
با حضور دکتر سراج زاده رئیس انجمن جامعه شناسی ایران، سمپوزیوم جامعه شناسی و مسائل اجتماعی روز پنجشنبه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، شفیع شفیعی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، از برگزاری سمپوزیوم جامعه شناسی و مسائل اجتماعی با حضور دکتر سراج زاده رئیس انجمن جامعه شناسی ایران، در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

وی هدف از برگزاری این سمپوزیوم را ارتقای توان علم جامعه شناسی برای حل مسائل اجتماعی استان اردبیل، عنوان کرد و افزود: به دنبال جلسه ای که استاندار اردبیل با چند نفر از پژوهشگران و مدرسین جامعه شناسی این استان داشت قرار شد زمینه مشارکت بیشتر فارغ التحصیلان این رشته در حل مسائل اجتماعی استان فراهم شود.

شفیعی تصریح کرد: با مشارکت فارغ التحصیلان جامعه شناسی استان اردبیل برای حل مسائل اجتماعی این استان، می توان ضمن استفاده از فارغ التحصیلان بیکار این رشته تحصیلی، عدم انسجام در زمینه جامعه شناسی استان را رفع کرد.

در سمپوزیوم جامعه شناسی و مسائل اجتماعی اردبیل، دکتر قانعی راد، عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و دکتر زند رضوی مدیر دفاتر استانی انجمن جامعه شناسی، در خصوص سهم نهادهای اجتماعی در توسعه جوامع و دانش جامعه شناسی و توسعه اجتماع محور سخنرانی خواهند کرد.

در سمپوزیوم جامعه شناسی و مسایل اجتماعی اردبیل که از ساعت 8 تا 12  روز پنج شنبه 23 دی ماه، در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود، فارغ التحصیلان علوم اجتماعی و انسانی می‌توانند شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار