عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به طرح سوال از شهردار پایتخت در مورد تخلفات هتل اسپیناس دو گفت: در صورتیکه جواب قانع کننده نباشد با جلب رضایت یک سوم اعضای شورا شهردار تهران استیضاح خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ 17 May 2015
به گزارش ایرنا ابوالفضل قناعتی روز یکشنبه در نشست خبری خود در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تخلفات هتل اسپیناس دو که بهمن ماه سال گذشته نیز تذکراتی در این مورد داده بود خاطرنشان کرد: این هتل دارای اضافه بنا است و شهردار تهران در مورد این تخلف نامه را امضا و به کمیسیون ماده 100 انتقال داده است.

وی افزود: پاسخ شهردارتهران به تذکر من قانع کنند نبوده لذا طرح سوال از شهردار تهران را در نامه ای کتبی به رییس شورا تحویل دادم.

قناعتی با بیان اینکه سه روز از زمان ارسال نامه به شهردار تهران گذشته است گفت: شهردار تهران از زمان دریافت نامه به مدت 10 روز مهلت دارد تا نسبت به پاسخگویی نامه اقدام کند.

قناعتی تصریح کرد: در صورتی که پاسخ به سوال قانع کننده نباشد با جلب نظر و امضای یک سوم اعضای شورا کار شهردار به استیضاح خواهد کشید.

عضو هیات رییسه شورا اسلامی تهران خاطرنشان کرد: اگر برخی از اعضا در این مورد با من همراهی نکنند فهرست اسامی آنان را در رسانه های عمومی اعلام خواهم کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار