مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان از افتتاح ۱۴۶۰ واحد مسکن روستایی نوسازی شده در دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲ 08 February 2015
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان از افتتاح ۱۴۶۰ واحد مسکن روستایی نوسازی شده در دهه فجر امسال خبر داد.

حسن ظفری در گفت‎وگو با خبرنگار تسنیم  ، سهمیه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی استان همدان را ۹۰ هزار فقره اعلام و اظهار داشت: در ابتدا فراخوان‌های لازم برای متقاضیان صادر شده و تاکنون ۸۸ هزار و ۹۱۴ متقاضی برای دریافت این تسهیلات به بنیاد مسکن مراجعه کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۸۳ هزار و ۶۷۷ متقاضی به بانک‎های عامل در استان همدان معرفی شده است، افزود: از این تعداد نیز ۷۴ هزار و ۲۴۵ متقاضی موفق به عقد قرارداد با بانک‌ها برای دریافت تسهیلات شده‌اند.

ظفری با بیان اینکه تاکنون ۶۶ هزار و ۲۶۰ واحد روستایی از مجلس تسهیلات بانکی نوسازی شده‎اند، تاکید کرد: در دهه فجر امسال نیز هزار و ۴۶۰ واحد مسکن روستایی به بهره‎برداری رسیده و به متقاضیان تحویل می‏شود که برای این واحدها بیش از ۶۵ میلیارد تومان تسهیلات بانکی و آورده متقاضی هزینه شده است.

وی همچنین از افتتاح ۳۶۳ واحد مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان همدان خبر داد و گفت: این واحدها در تمامی شهرهای استان واقع شده و در ایام دهه فجر به متقاضیان تحویل شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سهمیه مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر همدان ۷ هزار واحد است، عنوان کرد: تاکنون بیش از ۵ هزار واحد از این تعداد به متقاضیان تحویل شده است.

ظفری همچنین از افتتاح طرح هادی ۸ روستای استان همدان خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‎ها در استان همدان یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان هزینه شده است، در ایام دهه فجر امسال عملیات اجرایی طرح هادی ۵ روستا با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان همدان دارای طرح هادی هستند، گفت: خوشبختانه استان همدان در این زمینه گام بعدی را برداشته و بازنگری در طرح‎های هادی روستایی را آغاز کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار