سرپرست پلیس راه استان هرمزگان گفت: برخورد پژو ۴۰۵ با یک دستگاه خودرو سمند در محور کوهخرد ـ هرنگ شهرستان بستک، ۲ کشته و چهار مجروح برجای گذاشت.
کد خبر: ۳۵۹۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ 12 January 2017
به گزارش تابناک هرمزگان، علی اسفندانی با اعلام این خبر با اشاره به برخورد پژو با سمند در محور بستک، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف در محور «کوهخرد ـ هرنگ» شهرستان بستک، بلافاصله مأموران به صحنه حادثه اعزام شدند.
 
وی افزود: طی بررسی‌های به‌عمل آمده مشخص شد،  یک دستگاه پژو ۴۰۵ به‌دلیل سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو از عقب به یک دستگاه سمند برخورد کرده و منجر به واژگونی خودروی سمند شده است.
 
 این مسؤول انتظامی اظهار کرد: بر اثر این سانحه، راننده و یکی از سرنشینان خودروی سمند به‌دلیل شدت جراحات در دم فوت و چهار سرنشین دیگر خودرو نیز به شدت مجروح و توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.
 
 سرپرست پلیس راه استان هرمزگان با توصیه به رانندگان در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، تاکید کرد: پلیس همواره با اجرای طرح‌های انضباط ترافیکی و برخورد جدی و قاطعانه با تخلفات حادثه‌ساز سعی می‌کند آرامش مطلوب ترافیکی برای شهروندان و مسافران فراهم کند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار