با از خودگذشتگي آتش‌نشانان اصفهاني
تابناک: ۷ كارگر يك شركت توليدي كه به دليل استنشاق گاز آمونياك به داخل چاله فضولات سقوط كرده بودند، با تلاش آتش‌نشانان اصفهاني از مرگ حتمي نجات يافتند.
کد خبر: ۳۶۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ 18 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ايمنا، در تماسي با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهي اعلام شد كه ۷ كارگر در حال فعاليت، به دليل استنشاق گاز آمونياك به داخل چاله فضولات سقوط كرده و امكان خروج از آن را ندارند.

براساس اين گزارش، پس از به صدا در آمدن زنگ حريق، نيروهاي عملياتي ايستگاه‌هاي ۵ و ۱۵ به محل حادثه در روستاي دشتي اعزام شدند و با تجهيز كردن خود به ماسك و كپسول اكسيژن، طناب حمايت فردي و با استفاده از نردبان طنابي به داخل چاله رفتند و افراد گرفتار را به سرعت خارج كردند.

اين گزارش حاكي است، با توجه به اينكه سه نفر از كارگران دچار ايست تنفسي شده بودند لذا آتش‌نشانان با استفاده از تنفس مصنوعي و انجام كمك هاي اوليه، آنها را احيا كردند.

گفتني است، خوشبختانه در حالي كه شرايط موجود در محيط مي توانست وضعيت بسيار خطرناكي را هم براي كارگران گرفتار و هم آتش نشانان ايجاد كند، نيروهاي عملياتي در واكنشي مناسب و در كمترين زمان ممكن تمامي افراد را از چاله ۵/۲ متري خارج كردند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :