مدیر کمیته امداد شهرستان بهارستان گفت: بیش از 220 مددجوی بهارستانی در شش ماهه نخست امسال بیش از سه میلیارد ریال وام کارگشایی دریافت کرده‌اند.
کد خبر: ۳۶۸۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 29 January 2017
هادی حسن مصفا، با بیان اینکه 222 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد موفق به دریافت وام کارگشایی شده‌اند، گفت:  طی شش ماهه نخست امسال بیش از سه میلیارد ریال تسهیلات به عنوان وام کارگشایی به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند واجد شرایط پرداخت شده است و هم اکنون 179 نفر هم در نوبت دریافت وام کارگشایی هستند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد با هدف رفع مشکلات معیشتی مددجویان خدمات مختلفی را در طول سال به آنان ارائه می‌دهد، افزود: پرداخت وام‌های کارگشایی علاوه بر رفع مشکلات معیشتی مددجویان موجب توانمندی آنان می‌شود.

حسن مصفا به حمایت‌های این نهاد برای استحکام و تقویت بنیان خانواده اشاره کرد و اظهار داشت : طی شش ماهه نخست امسال 44جوان تحت حمایت با اعتبار 680میلیون ریال نیز راهی خانه بخت شدند و هم اکنون 56 نفر در نوبت دریافت کمک هزینه ازدواج در قالب کمک هزینه تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج هستند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بهارستان با بیان اینکه 10 خانوار تحت پوشش طی شش ماهه اول امسال از انشعابات رایگان آب، برق و گاز، فاضلاب، پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری بهره‌مند شده‌اند، گفت: همچنین طی این مدت 4 نفر از فرزندان ذکور خانواده‌های تحت حمایت از خدمت سربازی معاف شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بیش از هفت هزار و 400 نفر از مزایای بیمه خدمات درمانی و 551 نفر هم از مزایای بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند هستند، گفت: بیش از دو میلیارد ریال بابت حق بیمه تامین اجتماعی برای زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح اشتغال تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بهارستان در شش ماهه نخست امسال پرداخت شده است.

حسن مصفا با بیان اینکه هم اکنون 32 بیمار زمین‌گیر و 13 بیمار دیالیزی از خدمات کمیته امداد بهارستان بهره‌مند هستند،گفت: هزینه‌های درمانی این بیماران بسیار سنگین است، به طوری‌که برای نگهداری و درمان هر بیمار زمین‌گیر حدود یکصد هزار تومان به خانواده‌های آنان پرداخت می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار