هرساله با آغاز دهه فجر شاهد افتتاح پروژه‌هایی بودیم که برای مردم گشایش داشت اما در دوران پسابرجام بزرگ‌ترین کارخانه تولید کنتور ایران در نخستین روز از دهه فجر تعطیل شد.
کد خبر: ۳۷۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوینبه نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، هرساله با آغاز دهه فجر شاهد افتتاح پروژه‌هایی بودیم که برای مردم گشایش داشت اما در دوران پسابرجام بزرگ‌ترین کارخانه تولید کنتور ایران در نخستین روز از دهه فجر تعطیل شد.

دهه فجر نمادی از خدمت به مردم است الگویی برای دولت‌ها که برای خود متذکر شوند این انقلاب برای مردم است و جایگاه مسؤولیت یعنی فرصتی برای خادمی.

شاید کمتر کسی باشد که دهه فجر را مانوس با افتتاح پروژه نداند، تاریخ افتتاح بسیاری از شرکت‌های تولیدی با نام دهه فجر گره خورده است اما این با در دوران پسابرجام دهه فجری متفاوت در استان صنعتی قزوین آغاز شد و به جای قیچی خوردن بند برای افتتاح یک واحد تولیدی، بندهای سربُی بر پیکر بزرگ‌ترین شرکت تولید کنتور ایران زده شد تا به جای اینکه چراغی در خانه کارگران روشن شود، نان این قشر مظلوم را آجر کنند.

امروز دهه فجر در دوران پسابرجام مظلومانه آغاز شد و کسی از خانه کارگران بیکار خبر ندارد که معلوم نیست پدر خانواده در این ایام منتهی به عید چگونه باید نگاه منتظر زن و فرزند خود را پاسخ دهد.

کنتورسازی تعطیل شد و دیگر هزاران کارگر باید در خیابان‌ها و آگهی روزنامه‌ها به دنبال کار باشند آخر هر روز خبری از دستگیری مسؤولان را در خبرها می‌خوانند و صدایشان از اعتراض گرفته است.

کارگران نا ندارند تا نان خود را مطالبه کنند و مسؤولان هم فقط در مراسم‌ها شعار می‌دهند، آری این از نتایج برجام است.

سینه چاکی برای برجام دیگر به سطح بخشداران و دهداران هم رسیده است اما پاسخگویی به مطالبات کارگری را چه کسی خواهد شنید و سینه چاک حقوق این سینه سوخته‌ها کیست.

آقای استاندار همین دو روز قبل فرمودند، تسهیلات برای واحدهای تعطیل و نیمه‌تعطیل با توجه رئیس جمهور در نظر گرفته شده و این از نتایج برجام است اما آقای استاندار حمایت از شرکت‌های تعطیل پیشکش، به داد کارخانه‌های در آستانه اضمحلال برسید.

البته هنوز اول راهیم و این از نتایج سحر است خدا می‌داند چه زمانی خبر تعطیلی دیگر کارخانه‌ها در دوران پسابرجام در رسانه‌ها منتشر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار