خانواده پنج شهيد مدافع حرم در مراسم يادواره شهداي مدافع حرم در مسجد روضه محمديه يزد تجليل شدند.
کد خبر: ۳۷۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲ 04 February 2017
به گزارش تابناک یزد،در یادواره شهدای مدافع حرم که  با حضور معاون مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد، از خانواده پنج شهید مدافع حرم تجلیل شد.

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان یزد در این مراسم با گرامیداشت ایام دهه فجر از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در 11 شهرستان استان یزد خبر داد و اظهار داشت: این مراسم‌ها از امشب تا پایان دهه فجر در شهرستان‌های مختلف استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی کارگر با اشاره به اهمیت برگزاری این یادواره‌ها و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم عنوان کرد: گروه‌های سلفی تکفیری که از گروه‌های کج‌فهم و نادان هستند، امروز لکه‌ای بر دامن اسلام نشانده‌اند.

وی عنوان کرد: شهدای مدافع حرم ایثارگرانی هستند که برای دفاع از مرزهای اسلام و برپا داشتن اسلام ناب محمدی (ص) به مبارزه با سلفی‌ها و گروه‌های تکفیری برخاسته‌اند و حرکت بسیار ارزشمندی انجام می‌دهند.

کارگر با بیان اینکه گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا برای همه ما یک وظیفه است، افزود: ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای تجلیل شهدایی مدافع حرم، همان گهواره‌خوابیده‌هایی است که امام خمینی (ره) آنها را یاران خود خواند و امروز آنها در سوریه و یمن مشغول دفاع از مرزهای اسلام هستند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم در کشور ما بسیار مظلوم واقع شده‌اند زیرا عده‌ای می‌گویند سوریه و یمن ربطی به ایران ندارد در حالی که این افراد باید بدانند که مرزها خاکی نیست و هر کجا ندای مظلومیت مسلمانی بلند شود، آنجا مرز ما محسوب می‌شود و باید از آن دفاع کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار