کد خبر: ۳۷۳۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲ 06 February 2017
تابناک / ناصر آل محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر دو روستا در رودبار و دو روستا در بخش دیلمان سیاهکل مسدود است.
وی یادآور شد: دو روستای رودبار طی روزهای گذشته بعد از بارش برف سنگین، بازگشایی شده بود اما روز گذشته به علت کولاک دوباره بسته شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان تصریح کرد: در حال حاضر، برای بازگشایی راه های روستایی این چهار روستا، ۲۷ دستگاه ماشین آلات و ۳۵ نفر از نیروهای راهداری درحال فعالیت هستند.
آل محمدی گفت: اهتمام راهداران بر این است که تا پایان وقت امروز (دوشنبه) این روستاهای باقی مانده را بازگشایی کنند.
۵۳۸ راهدار در قالب ۳۷ اکیپ راهداری و با ۲۴۵ دستگاه انواع ماشین آلات سبک ، نیمه سنگین و سنگین در ۱۸ محور شریانی و غیرشریانی استان به صورت شبانه روزی نسبت به رفع مشکلات احتمالی در راه های استان اهتمام دارند.
۱۰ هزار و ۶۸۳ کیلومتر راه در استان گیلان وجود دارد که از این میزان، یک هزار و ۸۴۳ کیلو متر راه شهری و هشت هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه روستایی است.
به دنبال بارش برف سنگین در استان گیلان که از چهارشنبه شب تا صبح پنجشنبه هفته گذشته بارید، در مناطق جلگه ای افزون بر ۶۰ سانتیمتر و در برخی ارتفاعات بیش از یک متر برف به زمین نشست که مشکلاتی را برای مردم بوجود آورد.
شهرستان سیاهکل با دو بخش مرکزی و دیلمان در ۵۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان و شهرستان رودبار در ۶۷ کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار