مدیرکل روابط‌عمومی شهرداری قم خبر داد
مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری قم از اکران بنرهای ضدآمریکایی در ۷۰۰ نقطه شهر خبر داد.
کد خبر: ۳۷۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۶ 08 February 2017
به گزارش تابناک قم، حمیدرضا عابدی‌خرسند با اشاره به برنامه‌های شهرداری درباره فضاسازی شهری برای 22 بهمن اظهار داشت: تبلیغات محیطی در دوره‌های مختلف در قم با فراز و نشیب‌هایی همراه بود، ولی از چند ماه گذشته با توجه به اهمیت یکپارچه‌سازی و دوری از اغتشاشات بصری تصمیم به یکپارچه‌سازی تبلیغات محیطی گرفته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: برای نظم بخشیدن، یکپارچه‌سازی و تأثیرگذاری بیشتر تبلیغات، سعی شده که کارها به‌جای اقدامات کلیشه‌ای و سطحی بیشتر به سمت محتوایی و فکری پیش رود و حتی در این زمینه در پیام‌های تبریک هم محتوای اخلاقی، عقیدتی، مذهبی، فرهنگی و سیاسی بیشتر دیده می‌شود.

مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری قم یکی از اقدامات مهم را فضاسازی شهرداری در دهه بصیرت برشمرد و گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در واگذاری کارها به جوانان انقلابی، متأسفانه باوجود آن‌که استان قم ظرفیت خوب و بالایی در همه کارهای بصری دارد ولی از آن استفاده‌نشده بود که تلاش کردیم با راه‌اندازی کمپین‌های طراحی بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی با اشاره به سخنان صبح امروز مقام معظم رهبری درباره دولت آمریکا و ترامپ عنوان کرد: قم نخستین شهر کشور بود که به ندای رهبری در مورد آمریکا لبیک گفت و از ظهر امروز فضاسازی‌های این سخنان در سطح شهر آغازشده است.

عابدی خرسند ادامه داد: با همکاری صاحب‌نظران و افراد انقلابی در 700 فضا در کنار فضاسازی‌های دهه فجر، بنرهایی صرفاً علیه آمریکا به‌منظور ایجاد انگیزه در بین مردم اکران خواهد شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار