استاندار قم:
استاندار قم با اشاره به معدن چهار تنی طلا در یکی از بخش‌های قم گفت: در حال برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری از آن هستیم.
کد خبر: ۳۷۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۲ 09 February 2017
به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی در آیین بهره‌برداری از سه طرح صنعتی در شهرک صنعتی شکوهیه قم، ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: در ایام دهه فجر 34 طرح در حوزه‌های مختلف بااعتباری بالغ‌بر 1800 میلیارد ریال در قم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری به قم در دو سال گذشته حجم زیادی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی در قم به سرانجام رسیده و در درازمدت خیلی از این طرح‌ها تأثیرات خود را در اشتغال نشان خواهد داد.

استاندار قم بابیان اینکه ستادی در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور و استان قم تشکیل‌شده است، افزود: این ستاد در استان قم با برگزاری جلسات منظم توانسته گره‌های بزرگی از صنعت و بخش کشاورزی باز کند.

وی یکی از اقدامات مهم ستاد اقتصاد مقاومتی در قم را رفع موانع تولید برشمرد و گفت: تاکنون با همکاری بخش خصوصی و بانک‌ها اقدامات خوبی در این زمینه انجام‌شده و با حل مشکلات مالیاتی و سرمایه در گردش واحدهای صنعتی گام مهمی در رونق تولید در قم برداشته‌ایم.

صادقی یکی از راه‌های پیشرفت قم را جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دانست و ادامه داد: یکی از ظرفیت‌های استان در معادن است به‌گونه‌ای که معدن چهار تنی طلا دریکی از بخش‌های قم وجود دارد که در حال برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری از آن هستیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار