تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی مردم استان را به حضور پرشور و گسترده در مراسم راهپیمایی 22 بهمن فرا خواند.
کد خبر: ۳۷۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶ 09 February 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- در پیام قاسم سلیمانی دشتکی آمده است: حال و هوای دهه فجر امسال به دلیل ایستادگی محکم، جدی، جانانه و مقاومت ملت بزرگ ایران در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار متفاوت است.
در بخش بعدی این پیام عنوان شده است:رویکرد نظام جمهوری اسلامی ایران در مذاکره با قدرت های بزرگ جهان به عنوان الگویی کارآمد و موفق در جهان شناخته شده و مانند خاری در چشم سران استکبار جهانی، دشمنان نظام و آمریکای جهانخوار نشسته است.
بخش دیگر پیام سلیمانی دشتکی می افزاید:حضور آگاهانه، وحدت بخش، دشمن شکن گسترده و عزت آفرین مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر وحدت و اتحاد ملی، انسجام اسلامی، همبستگی، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و همچنین عشق به ارزش های والای الهی انقلاب اسلامی را ترسیم کرده و حمایت از خواسته ها و حقوق پایمال شده و به حق ملت های مسلمان را در اقصی نقاط عالم، فریاد می زند.
در بخش دیگری از پیام استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است:
حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و تجدید بیعت با شهدای انقلاب اسلامی، امام شهدا و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دشمنان اتحاد ملی را در طراحی و پیاده سازی توطئه شوم اختلاف و تفرقه میان مردم و مسئولان، ناکام می کند.
بخش بعدی این پیام می افزاید:مردم شریف چهارمحال و بختیاری با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، حماسه دیگری از وحدت ملی حول محور ولایت فقیه را رقم خواهند زد و یاوه گویی، سخنان سخیف و گزینه های همیشه روی میز استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، اسرائیل و انگلیس و هم پیمانانشان را با مؤلفه های منطقی و قدرت نرم پاسخ می دهند و در مسیر پیشرفت و تعالی هیچگاه خسته نشده و همیشه آماده رزم در عرصه های مختلف جهادی و جبهه های جنگ نرم هستند.
در پایان پیام سلیمانی دشتکی آمده است:با بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از ملت استوار، آگاه و انقلابی چهارمحال و بختیاری و از تمامی اقشار، تشکل ها و احزاب، گروه ها و جریان های سیاسی وفادار به انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره)، دانشگاهیان، طلاب و روحانیون، بسیجیان و رزمندگان، کارمندان و کارگران، بازاریان، کسبه و اصناف، عشایر، روستائیان، کشاورزان و سایر قشرهای انقلابی استان دعوت می شود تا در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کنند.
راهپیمایی 22 بهمن امسال همزمان با سراسر کشور در روز جمعه این هفته در 130 منطقه مختلف شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری به صورت متمرکز برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار