با پايان رقابت 25 ناجي
پيكارهاي نجات غريق و غواصي قهرماني استان قم با پايان رقابت شركت كنندگان در دو رشته و شناخت برترين‌ها به كار خود پايان داد.
کد خبر: ۳۷۴۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶ 09 February 2017
به گزارش تابناک قم، همانند سایر هیأت‌‌های ورزشی استان قم که در هماهنگی با معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم مسابقات جام فجر را برگزار می‌کنند، هیأت‌ نجات غریق و غواصی استان قم نیز کمتر از یک هفته بعد از شناختن رئیس جدید خود در یک دوره چهار ساله تا 1399، اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب و دهه مبارک فجر کرد.

برای این منظور هماهنگی‌های لازم به منظور برگزاری مسابقات نجات غریق و غواصی قهرمانی جام فجر در قم صورت گرفت و شرکت کنندگان در این پیکارها با کارت بیمه ورزشی سال 95، اصل کارت نجات‌غریق به استخر مجموعه ورزشی ولایت قم رفتند تا با یکدیگر به رقابت بپردازند.

مسابقات نجات‌غریق و غواصی قهرمانی جام فجر بانوان استان قم در استخر ولایت با حضور 25 نفر از ناجیان مجرب قم به انجام رسید و شرکت کنندگان برای کسب عناوین برتر دو رشته 50 متر حمل مانکن و 100 متر با مانع با یکدیگر به رقابت پرداختند.

با پایان این دوره از مسابقات در رشته حمل مانکن، رتبه نخست و مقام قهرمانی به مریم طباطبایی اختصاص پیدا کرد، مروارید میره‌ای مقام دوم و عنوان نایب‌قهرمانی را به خود اختصاص داد و سارا محبی‌نژاد مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

همچنین در پایان رقابت‌های رشته 100متر مانع، فاطمه بیگدلو مقام نخست و عنوان قهرمانی را به دست آورد، مهیا جانقلی به مقام دوم و عنوان نایب‌قهرمانی رسید، ضمن اینکه زینب ارسی مقام سوم را به خود اختصاص داد و با تجلیل از برترین‌ها، پرونده این مسابقات بسته شد.

مسابقات نجات غریق و غواصی قهرمانی بانوان استان قم به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و دهه مبارک فجر و زنده‌ نگهداشتن یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، شهدای غواص و شهدای آتش نشان برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار