شادمهر کاظم زاده :
نماینده شهرستان های دهلران ،آبدانان،دره شهروبدره درمجلس درمراسم22 بهمن شهرستان بدره گفت:22 بهمن روزی ملی و مذهبی است واساس تفکر وحرکت امام خمینی درپایه ریزی انقلاب اسلامی حکمرانی مردم برپایه اسلام ومردم محور بودن آن است.
کد خبر: ۳۷۵۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹ 10 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ شادمهر کاظم زاده اظهارکرد:حداکثر افتخاررژیم ستم شاهی مزدوری آمریکا درمنطقه بودو این رژیم تنها چند منطقه کوچک ومحدوددرکشور راآباد کرده و ظلم و فساد مابقی کشور را دربرگرفته بود .
 
کاظم زاده افزود:با ظهور انقلاب اسلامی نهاد های مردمی آن چون مجلس شورای اسلامی ،مجلس خبرگان وریاست جمهوری که بر پایه حکومت مردمی طرح ریزی شده اند شکل گرفتند و زمینه ساز حضور و مشارکت همه جانبه آنان برسرنوشت خود گشتند.
 
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ تحمیلی گفت:شعار نه شرقی و نه غربی هیچ گاه به مذاق دشمنان خوش نیامده است و به همین دلیل بود که شیطنت هایی مانند جنگ تحمیلی را علیه کشورمان به راه انداختندکه با هوشیاری و رشادت مردم شکست سختی متحمل شدند.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهارکرد:یکی از نقش های مهم جمهوری اسلامی گسترش خدمات عمومی در کل کشور و رعایت توازن وتوسعه در همه نقاط است.
 
وی گفت:اگر روزی افتخار ایران تنها مزدوری آمریکا بودامروز ما محور مقاومت در منطقه و قدرت تاثیرگذار آن هستیم که پرچمدارمبارزه با تروریسم و رکن محوری و اساسی و غیرقابل انکارخاورمیانه و جهان هستیم .
 
کاظم زاده کسب دانش هسته ای و حفظ آن را مهم دانست و گفت :حفظ دانش هسته ای از دستاوردهای مهم پسا برجام است که با تلاش دانشمندان و تحت حمایت رهبر انقلاب اسلامی پاینده و پویا خواهد ماند.
 
وی درمورد مطالبات شهرستان هم گفت : دولت به دلیل محدودیت مالی قادر به ساخت پروژه تلمبه ذخیره نیست و بدنبال کسب مشارکت بخش خصوصی برای تامین مالی آن است تا بتواند با توجیه اقتصادی مناسب راه اندازی شود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار