مدیرکل ورزش و جوانان همدان با بیان اینکه تغییر در هر مجموعه‌ای ممکن است رخ دهد، خاطرنشان کرد: تغییر یا ابقای مدیرعامل پاس هنوز مشخص نیست، در هر صورت شایعه‌سازی برای آینده این باشگاه تبعات منفی دارد.
کد خبر: ۳۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳ 22 May 2015
مدیرکل ورزش و جوانان همدان با بیان اینکه تغییر یا ابقای مدیرعامل پاس هنوز مشخص نیست، گفت: شایعه‌سازی برای آینده این باشگاه تبعات منفی دارد.

به گزارش فارس ، سیدعبدی افتخاری اظهار کرد: تیم فوتبال پاس امسال یکی از سال‌های موفق خود را پشت سر گذاشته است.

وی افزود: پاس امسال با شرایط مالی و فنی خود، توانایی و لیاقت صعود به لیگ برتر را داشت و فقط به دلیل تفاضل گل نتوانست به مرحله پلی‌آف صعود کند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان تصریح کرد: حمایت و پشتیبانی شخص استاندار همدان از پاس طی سال‌های اخیر بی‌نظیر بود.

وی ادامه داد: عملکردی که مجموعه مدیریتی باشگاه امسال از خود داشته است موجب شده تا وضعیت مالی و میزان پرداختی‌ها با دریافتی‌ها برابری داشته باشد.

افتخاری با بیان اینکه تغییر در هر مجموعه‌ای ممکن است رخ دهد، خاطرنشان کرد: تغییر یا ابقای مدیرعامل پاس هنوز مشخص نیست، در هر صورت شایعه‌سازی برای آینده این باشگاه تبعات منفی دارد.

وی یادآور شد: بعد از پایان مسابقات لیگ دسته یک هنوز جلسه هیئت‌ مدیره تشکیل نشده و موضوع تغییر در ساختار مدیریتی و حتی کادر فنی مطرح نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان از رسانه‌ها خواست برای موفقیت پاس از درج اخبار حاشیه‌ساز خودداری کنند و خاطرنشان کرد: در حال حاضر اعضای هیئت‌ مدیره به دنبال جمع‌بندی شرایط موجود و در نخستین جلسه اتخاذ بهترین تصمیم هستند.

گفتنی است؛ از صبح امروز شایعاتی درباره تغییرات در مجموعه کادر مدیریتی باشگاه پاس صورت گرفته بود.

این شایعات بازگشت عباس صوفی به باشگاه پاس و یا جانشینی حسن محمدی به جای بهرام یدی را شامل می‌شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار