دکتر عسگری در دیدار با عوامل فیلم مستطیل قرمز؛
معاون استاندار ایلام گفت:حمایت از آثار فاخر سینمایی با موضوع دفاع مقدس در استان ایلام می‌تواند حماسه‌سازی های مردم استان را جهانی کرده و به شناساندن استان به کشور و منطقه کمک کند.
کد خبر: ۳۷۷۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰ 14 February 2017
به گزارش تابناک ایلام : دکتر عسگری در دیدار با عوامل فیلم سینمایی مستطیل قرمز گفت: حادثه زمین فوتبال چوار در نوع خود در جهان نمونه بوده و خیلی قبل تر از این ،باید مورد توجه فیلمسازان مطرح کشوری قرار می گرفت.

وی ادامه داد: بدون شک ساخت یک اثر فاخر سینمایی در حوزه دفاع مقدس برای استان ایلام بسیار ارزشمند و قابل توجه خواهد بود.

 معاون استاندار ایلام متذکر شد: به عنوان دستگاه ارشد دولتی تمام تلاش خود را برای حمایت از این فیلم سینمایی تا روز اتمام و اکران آن به کار خواهیم گرفت.

وی ادامه داد :برای اسکان عوامل و غذای آنها در مدت حضور در ایلام رایزنی کرده و این مورد را به انجام خواهیم رساند .

عسگری اظهار داشت: مهندس مروارید استاندار ایلام خود از فرزندان و رزمندگان جنگ بوده و نگاه بسیار مثبتی به این حوزه دارند٬ ایشان در خصوص حمایت از به سرانجام رسیدن فیلم سینمایی مستطیل قرمز تاکید ویژه ای داشته اند.

وی در پایان گفت: هر اثری فاخر سینمایی ، فرهنگی و هنری که در حوزه دفاع مقدس ساخته شود٬ باید به صورت ویژه مورد حمایت مسئولین قرار گیرد.

محمود مقامی بازیگر و مدیر تولید فیلم نیز در این دیدار گفت: نقش ارزشمند و تقدسی که حادثه زمین فوتبال چوار دارد ،در نوع خود بی نظیر است همین تقدس باعث شده تا بنده و دیگر عوامل که اکثراً از همکاران صاحب نام این عرصه هستند. به بازی و کمک به ساخت فیلم اشتیاق بیشتری داشته باشیم.

مقامی خاطرنشان‌کرد : اتمام و اکران این فیلم ارزشمند به حمایت جدی و همراهی مسئولین و مردم استان ایلام نیاز دارد./م
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار