با گذر سامانه بارشی برف
مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: با گذر سامانه بارشی برف از منطقه قزوین همچنان توده هوای سرد در این استان حاکم است به گونه‌ای که برای امروز یکشنبه یکم اسفند ماه جاری کاهش دما پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۳۸۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ 19 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، آرش بهاروند‌احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به وضعیت آب و هوای استان قزوین اظهار داشت: با گذر سامانه بارشی برف از منطقه قزوین همچنان توده هوای سرد در این استان حاکم است به گونه‌ای که برای امروز یکشنبه یکم اسفند ماه جاری کاهش دما پیش‌بینی شده است.

وی افزود: از اواخر وقت امروز یکشنبه یکم اسفند ماه جاری تا پایان هفته وضعیت هوای استان قزوین به صورت جوی پایدار بوده و در طول روز به صورت نامحسوس افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین با اشاره به میزان بارش برف در استان قزوین ادامه داد: بیشترین میزان بارش برف برای شهرستان آوج به میزان 12 سانتی‌متر بوده است.

بهارونداحمدی تصریح کرد: با گذر از سامانه بارشی برف از منطقه قزوین در مناطق کوهستانی و گردنه‌ها بارش برف وجود ندارد و برای امروز در مناطق کوهستانی پدیده مه و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

این مسؤول با بیان اینکه آسمان شهر قزوین کمی ابری است، خاطرنشان کرد: سرعت وزش باد دو متر بر ثانیه و هفت کیلومتر بر ساعت بوده و جهت وزش باد از سمت جنوب شرقی است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین با اشاره به وضعیت آب و هوای شهر قزوین در 24 ساعت گذشته یادآور شد: طی 24 ساعت گذشته کمینه و بیشینه دمای شهر قزوین به ترتیب منفی 10 درجه و مثبت سه درجه سانتی‌گراد بوده است.

بهارونداحمدی مطرح کرد: همچنین دمای شهر قزوین برای امروز با کمینه منفی هشت درجه و بیشینه مثبت دو درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی شده و آسمان این شهر هم در 24 ساعت آینده صاف تا کمی ابری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار