مدیر کل مالیاتی استان اصفهان :
تابناک: مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان، گفت: اتاق بازرگانی با همکاری این اداره می‌تواند مسایل و مشکلات مالیاتی فعالان اقتصادی را برطرف کند.
کد خبر: ۳۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸ 23 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اتاق بازگاني اصفهان، مراد امیری در نشست فعالان اقتصادی با مسوولان اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان از آمادگی این اداره برای بررسی مشکلات اعضای اتاق بازرگانی در موضوع ارایه مفاصا حساب خبر داد و اظهاركرد: مشاور مالیاتی اتاق می‌تواند بر اساس قوانین و بخش نامه‌ها نظرات کارشناسی راجع به پرونده‌ها را به مدیر کل و معاونان ارایه دهد.

وي افزود: اتاق بازرگانی با همکاری این اداره می‌تواند مسایل و مشکلات مالیاتی فعالان اقتصادی را برطرف کند.
همچنين سید عبدالوهاب سهل آبادی رییس اتاق بازگاني اصفهان در این نشست خواستار تشکیل هیئت شش نفره با حضور نمایندگان اداره کل امور مالیاتی، اتاق بازرگانی، خانه صنعت و معدن و کانون کارفرمایان با هدف بررسی مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی شد و گفت: این پرونده‌ها پس از کارشناسی این هیئت می‌تواند روند سریع‌تري برای حل شدن طی کند.

وی با اشاره به اینکه حق بیمه تامین اجتماعی از بن خوار و بار برداشته شده بود، افزود: با وجودی که از اجرای این مصوبه در سال گذشته جلوگیری شد، ولی باز هم سازمان تامین اجتماعی بر دریافت آن از بیمه گذاران تاکید می‌کند.

در ادامه محسن پورسینا عضو هیئت رییسه اتاق اصفهان در این نشست، گفت: بسیاری از واحدهای تولیدی از دولت و شرکت‌های شبه دولتی طلب‌کارند و جرایم بسیاری بابت مالیات دریافت نکرده می پردازند.

وی از مسوولان امور مالیاتی خواست همان گونه كه توقیف اموال به سرعت از سوی این سازمان انجام می‌گیرد،رفع توقیف اموال نیز با همان سرعت دنبال شود.

محمدگوهریان دبیر اتاق بازرگاني اصفهان نيز در این نشست به کاهش تعداد دارندگان کارت بازرگانی از 3 هزارو 200 به 2 هزارو 200 عضو اشاره كرد و گفت: یکی از مهمترین دلایل ریزش دارندگان کارت بازرگانی مسایل و مشکلات مالیاتی است.

وی با اشاره به مذاکرات اتاق با بورس اوراق بهادار برای حضور شرکت‌ها در بورس، گفت: صدور متمم مالیاتی برای شرکت‌ها یکی از مهمترین موانع پیش روی شرکت‌ها برای عضویت در بورس است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار