تولیت حرم حضرت معصومه:
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، صبر و استقامت جانبازان را مایه عزت نظام جمهوری اسلامی دانست.
کد خبر: ۳۸۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸ 24 May 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار از خانواده های جانبازان استان، ضمن گرامی داشت مقام ایثار و جانبازی ایثارگران هشت سال دفاع مقدس گفت: صبر و استقامت و ایثار شما جانبازان مایه عزت و استقلال و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: شما جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل ایستادگی کردید و با ایمان های راسخ و روحیه شجاعت و ایثار خویش دشمنان را شکست دادید، شما شهدای زنده انقلاب هستید.

وی اضافه کرد: در ادامه رسالت خویش شما یادگاران دوران دفاع مقدس همچنان صبورانه در پای ارزشهای انقلاب اسلامی ایستاده اید و مدافع ارزشهای اسلامی هستید. 

در ادامه این دیدار مسوول دفتر مقام معظم رهبری در قم، ضمن گرامی داشت اعیاد شعبانیه و روز جانباز گفت: جانبازان عزت آفرین و مایه افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ملکا افزود: ملت ایران همواره مدیون خونهای پاک شهدا و ایثارگری جانبازانی است که در دوران جنگ تحمیلی ایثارگرانه به دفاع از اسلام برخاستند و بعد از آن صبورانه با روحیه ایثار استقامت کردند و در برابر دشمنان ایستادند.

وی ادامه داد: ملت ایران به این ایثارگری ها افتخار می کند و قدردان خون شهدا و ایثار جانبازان است و همواره در مسیر تحقق اهداف شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی در حرکت است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار