باشگاه کتاب خوانی "یکی بود" شهرستان گنبد کاووس در آیین پایانی نخستین جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان به عنوان برگزیده دوم معرفی شد.
کد خبر: ۳۸۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 01 March 2017
باشگاه کتاب خوانی "یکی بود" شهرستان گنبد کاووس در آیین پایانی نخستین جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان به عنوان برگزیده دوم معرفی شد.

چندی پیش باشگاه کتاب و کتابخوانی " یکی بود"  از بین ٢هزار شرکت کننده در جام باشگاه های کتاب و کتابخوانی جز پنج باشگاه منتخب و راه یافته به مرحله نهایی شده بود که امروز در آیین پایانی جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان به عنوان برگزیده دوم معرفی شد.

بر اساس این گزارش، جام باشگاه های کتاب و کتابخوانی کودک و نوجوان امسال برای نخستین بار  در کشور اجرا شد و گنبدکاووس جزء  ١٦ شهری بود که موفق به اجرای این طرح شده بود.

این گزارش می افزاید: باشگاه "یکی بود"  در گروه سنی خردسالان با مربیگری سمیه محمدی با توجه به شاخص هایی چون تعداد اعضا، تعداد کتاب‌های خوانده‌شده، اطلاع‌رسانی و فعالیت‌های ترویجی، مشارکت اعضا به عنوان بهترین باشگاه شهرستان معرفی شد و توانست جزء پنج باشگاه  نامزد نهایی مرحله نهایی کشور باشد تا در نهایت رتبه دوم را به خود اختصاص دهد .

گفتنی است آیین پایانی نخستین جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان، دهم اسفندماه با حضور سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش و سیدعباس صالحی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار