معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار هرمزگان خواستار بررسي مشكلات و نواقص در انتخابات دوره هاي گذشته و تلاش براي رفع آن از سوی فرمانداران و بخشداران شد.
کد خبر: ۳۸۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹ 24 May 2015
به گزارش تابناک، بهروز اكرمي درگردهمايي فرمانداران و بخشداران استان هرمزگان، عنوان کرد: تبيين سياستها و گزارش عملكرد و اقدامات دولت براي جامعه بايد توسط فرمانداران و بخشداران انجام شود.
 
وي با تاكيد بر اينكه جامعه بايد با دستاوردهاي  دولت در زمينه هاي مختلف آشنا شوند افزود: دولت يازدهم در حوزههاي بين الملل، بهداشت  و درمان و همچنين كاهش نرخ تورم اقدامات بسيار ارزنده اي داشته است كه بايد براي مردم بازگو شود.
 
اكرمي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به پيش رو بودن دو انتخابات مهم مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري خطاب به فرمانداران و بخشداران گفت : از هم اكنون به دنبال برنامه ريزي دقيق و منسجم بمنظور برگزاري انتخاباتي پور شور و با نشاط باشد.
 
رئيس ستاد انتخابات استان هرمزگان با اشاره به وجود برخي كاستي ها و نواقص در انتخابات دوره هاي گذشته گفت: فرمانداران و بخشداران تمامي نقاط ضعف و مشكلات پيش آمده در انتخابات دوره هاي گذشته را احصاء وبراي عدم تكرار آن در انتخابت پيش رو برنامه ريزي كنيد
 
وي همچنين با اشاره به تشكيل ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: به محض ارسال دستور العمل تشكيل ستاد هاي شهرستاني از سوي وزارت كشور ، آن را به شهرستانها ابلاغ و اجرايي خواهيم كرد.
 
اكرمي در پايان حضور مسئولان شهرستاني دربين را شهروندان ضروري دانست و گفت: بررسي مشكلات مردمي و رفع آن و همچنين حضور بين اقشار مختلف جامعه مي تواند گام مهمي در جهت جلب اعتماد مردم به مسئولان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار