گزارش پیش بازی استقلال خوزستان - ماشین سازی تبریز
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در حالی امروز به مصاف آبی پوشان خوزستانی خواهد رفت که برخلاف بقیه تیمها که از تعطیلی لیگ بهترین استفاده را برای برگزاری دیدارهای دوستانه و آماده سازی کرده بودند، در خوابی خوش فرو رفته بود!
کد خبر: ۳۸۸۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 04 March 2017
به گزارش سرویس ورزشی تابناک تبریز، با نگاهی به جدول مسابقات می توان به وخامت اوضاع قدیمی ترین تیم شمالغرب کشور پی برد ولی افسوس که مدیران و مسئولین این تیم با خوش خیالی محض و بدون هیچ نگرانی و دغدغه ای، روزها را از پی هم به امید "بازگشت به روزهای اوج" هدر می دهند بدون آن که کار مثبتی برای برون رفت از بحران انجام دهند!
شاگردان کاظمی هشت بازی فینال گونه و سخت را پیش رو دارند. دیدارهایی که عدم نتیجه گیری در هر یک از این بازی ها می تواند آخرین رشته های امید را قطع کند.
 
استقلال خوزستان، صنعت نفت آبادان، پیکان، پدیده، پرسپولیس، ذوب آهن، سیاه جامگان و سایپا حریفان این تیم تا پایان لیگ برتر هستند.
 
حریفانی که بی شک برای ماشین سازی می توانند دردسر ساز باشند.
 
ماشین سازی برخلاف همه ی پیش بینی ها در اول فصل، بسیار ناامید کننده ظاهر شده و به نوعی زنگ تفریح لیگ برتر شده است و اگر این هفته نیز نتواند نتیجه قابل قبولی در اهواز کسب کند، رسما از جرگه تیم های لیگ برتری خارج خواهد شد.
سرمربی این تیم اعتقاد دارد که می توان با 26 امتیاز در لیگ برتر باقی ماند و این مهم با کسب 4 پیروزی و یک مساوی دست یافتنی است! آیا منطقی است که همه چیز را به قضا و قدر سپرد؟
 
این در حالی است که حریفان مستقیم این تیم (کاندیداهای سقوط) با 17 و 21 امتیاز در رده های 14 و 15 قرار دارند!
 
اگر برای سیاه جامگان هیچ شانسی برای فرار از منطقه خطر قائل نشویم و این تیم را اولین سقوط کرده در نظر بگیریم، ماشین سازی بایستی برای عدم سقوط با صبایی رقابت کند که در چند هفته اخیر بسیار خوب ظاهر شده و با دو پیروزی و دو مساوی، امتیازات خود را به عدد 21 رسانده است!
 
حال باید تیم کاظمی 13 امتیاز کسب کند و تیم مرفاوی نتواند 5امتیاز دشت کند تا نظریه سرمربی ماشین سازی محقق شود و این تیم ماندنی شود!
امیدواریم بازیکنان این تیم برای پیروزی همقسم شوند و با جان و دل برای پیروزی بازی کنند و اجازه ندهند تا یک سقوط در کارنامه شان ثبت شود، سقوطی که می تواند تلخ ترین خاطره برای همه ی ورزش دوستان آذربایجانی باشد که سالهای سال منتظر حضور این تیم در لیگ برتر بودند.
همت، غیرت و اراده شاه کلید موفقیت این تیم برای گذر از باتلاق قعر جدول است و امیدواریم که کادرفنی و بازیکنان سبزقباهای تبریزی بتوانند شایستگی خود را به اثبات برسانند و جانانه از حیثیت فوتبال آذربایجان دفاع کنند.
عادل جعفرموحد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار