رئیس پلیس راهور استان یزد از توقیف یک دستگاه سواری پژو با 41 میلیون ریال خلافی معوقه خبر داد.
کد خبر: ۳۹۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 09 March 2017
به گزارش تابناک یزد،سرهنگ منصورجمشیدی گفت: ماموران پلیس راهور شهرستان یزد هنگام گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در خیابان فرخی شهر یزد، یک دستگاه خودروی سواری پژو را به علت تخلفات رانندگی، متوقف کردند.
وی ادامه داد: پس اخذ استعلام از مرکز اجرائیات پلیس راهور، مشخص شد که خودرو دارای 89 فقره تخلف و این میزان جریمه معوقه می باشد که به همین منظور خودرو به پارکینگ منتقل شد.
رئیس پلیس راهور استان یزد در خاتمه افزود: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی رانندگی توسط رانندگان باعث کاهش سوانح و حوادث ترافیکی خواهد شد.
***
تریلی ولوو که با 16 تن اضافه بار در محور اردکان-نائین شهر یزد در حال تردد بود توقیف و روانه پارکینگ شد.
سرهنگ احمد مظفری رئیس پلیس راه استان یزد گفت: ماموران پلیس راه اردکان- نائین هنگام گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری این تریلی را با بار خاک کاشی به علت تخلفات رانندگی متوقف کردند.
وی افزود: با توجه به مشکوک بودن کامیون به اضافه تناژ خودرو به باسکول توزین هدایت و پس از انجام وزن، مشخص شد این خودرو دارای این میزان تن اضافه بار می باشد که به همین منظور خودرو روانه پارکینگ شد.
احمد مظفری تصریح کرد: راننده خودرو برای انجام اقدامات قانونی به سازمان حمل و نقل و پایانه بار استان یزد معرفی شد.
***
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد از کشف 150 کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه تریلی توسط ماموران پلیس این استان خبر داد.
سرهنگ محمد حسین ستوده نیا گفت: در راستای مبارزه با موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، ماموران پلیس استان ضمن کنترل محورهای خروجی استان یزد اقدام به توقیف یک دستگاه تریلی هوو کردند.
وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از تریلی این مقدار تریاک را از داخل محموله خیار سبز کشف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد ضمن اشاره به دستگیری سه قاچاقچی در این خصوص افزود: متهمان به دادسرا معرفی شدند.
***
رئیس پلیس آگاهی استان یزد از توقیف هفت دستگاه تریلی کانتینردار و کشف 164 تن برنج خارجی قاچاق به ارزش هشت میلیارد و 220 میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ حسین رضایی گفت: ماموران پلیس آگاهی استان هنگام کنترل خودروهای عبوری این تریلی ها را که با محموله برنج خارجی عازم استان های شمال کشور بودند برای بررسی مدارک متوقف کردند.
وی ادامه داد: با بررسی های عوامل پلیس مشخص شد محموله این تریلی ها برنج خارجی فاقد مجوز گمرکی است که به منظور بازرسی و بررسی بیشتر خودروها به پارکینگ اداره پلیس منتقل شد.
سرهنگ رضایی با بیان اینکه در رابطه با این محموله قاچاق هفت متهم نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: برنج های قاچاق تحویل گمرک استان شد.
***
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: سارق حرفه ای و سابقه دار به 31 فقره سرقت منازل شهروندان اعتراف کرد.
سرهنگ محمودمیرحسینی افزود: در پی سرقت های متعدد از منازل در شهر یزد که بیشتر به شیوه دیلم زنی و شکستن قفل های درب منازل شهروندان انجام می شد بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را برای دستگیری عامل این سرقت ها آغاز کرده و با توجه به شیوه و شگرد سارق در انجام سرقت ها متهم را که از سارقان حرفه ای است شناسایی کردند.
میرحسینی ضمن اشاره به انجام هماهنگی قضائی گفت: ماموران پلیس در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و برای انجام بازجویی به اداره پلیس منتقل کردند.
سرهنگ میرحسینی ادامه داد: متهم در بازجویی های پلیسی به این سرقت منزل و فروش اموال مسروقه به مالخر اعتراف کرد.
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان یزد در پایان ضمن اشاره به شناسایی و دستگیری مالخر این پرونده افزود: شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که هنگام مسافرت از نگهداری طلا، وجه نقد و همچنین اموال و
اشیاء قیمتی و با ارزش در منزل خودداری کنند.
محورهای ارتباطی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور موجب شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
فقط قصدشان خالي کردن جيب مردم هست بهترين رله فرهنگ سازي وکنترول نامحسوس است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار