کد خبر: ۴۰۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 05 April 2017
به گزارش تابناک یزد،فرماندار بافق از رفع مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی اين شهرستان در آينده نزديك خبر داد.

 «محمد زاده رحمانی»  در بازدید از شهرك صنعتي بافق و برخي واحدهاي مستقر در اين شهرك به بیان اقدامات صورت گرفته پیرامون رفع مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی بافق پرداخت و گفت: با پیگیری های صورت گرفته، موانع و کمبود‌های موجود در زمینه تامین و توسعه زیرساخت‌های شهرک صنعتی بافق در آینده نزدیک رفع خواهد شد.

وي گفت: پیمانکار گازرسانی به شهرک صنعتی بافق از چندین روز قبل کار خود را آغاز كرده است و در آینده نزدیک این شهرک گازدار خواهد شد .

زاده رحماني همچنین پیرامون توسعه شبکه برق‌رسانی به واحد‌های مستقر در این شهرک، افزود: پیروي تماس تلفنی که با مدیر عامل برق منطقه‌ای استان، قول مساعدت در زمینه ایجاد پست برق مجزا جهت تامین انرژی مورد نیاز واحدهای مستقر و در حال ساخت شهرک صنعتی بافق با مشارکت شرکت شهرک‌های صنعتی استان اخذ شد.

فرماندار خاطرنشان کرد: حداکثر تا هفته آینده مشکلات موجود در زمینه خطوط تلفن ثابت و پوشش تلفن همراه نیز در این شهرک رفع خواهد شد.

«بخشایش» مدیر عامل مجتمع گندله‌سازی شرکت صنایع و معادن فلات مرکزی بافق در حاشیه بازدید فرماندار از اين واحد به بیان گزارشی از روند اقدامات انجام گرفته پیرامون احداث و راه‌اندازی این مجتمع پرداخت و گفت: اولین واحد خصوصی گندله‌سازی شهرستان بافق با ظرفیت تولید روزانه يك‌هزار  تن گندله در ماه جاری به بهره‌برداری خواهد رسید .

«حامد ملک زاده» مدیر شرکت کود و سم بافق نيز در بازدید زاده رحماني از اين واحد گفت: این شرکت بزرگترین تولیدکننده کودهای شیمیایی و همچنین بزرگترین مصرف کننده خاک فسفاته در کشور است.

 

وي در ادامه با بیان این که سه واحد تولیدی کود شیمیایی، اسید فسفریک و اسید سولفوریک در این کارخانه وجود دارد و در حال حاضر فقط واحد تولید اسید سولفوریک این کارخانه فعال است، خواستار کمک و همکاری در جهت راه‌اندازی مجدد واحد تولید کود سوپر فسفات این کارخانه شد .

«محمد زاده‌رحمانی» فرماندار بافق در بازدید از اين واحد كود و سم پیرامون رفع مشکلات این مجتمع از جمله مسائل مربوط به حمل و نقل مواد اولیه، پوشش خطوط ارتباطی تلفن همراه و ثابت و برخی دیگر از مشکلات موجود قول مساعدت و پیگیری داد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار