امام جمعه اراک؛
تابناک مرکزی: امام جمعه اراک با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای را به عنوان اصل انتخاب معرفی کرد و گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات منجر به گزینش نفرات شایسته تری خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸ 07 April 2017

به گزارش تابناك مركزي، آیت‌ا... قربانعلی دری نجف ‌آبادی امام جمعه اراک ظهر امروز در خطبه‌های  عبادي سياسي نماز جمعه اراک حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی انتخابات رياست جمهوري و شوراها را اصل در انتخابات دانست و تصريح كرد: هر چه مردم در پای صندوق‌های رأی حضور بیشتری داشته باشند می‌توانند افراد شایسته‌تری را انتخاب كنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به وظایف منتخبان و انتخاب کنندگان گفت: مردم با حضور در انتخابات تکلیف خود را انجام می‌دهند همانطور که تا به امروز مستحکم پای انقلاب در همه صحنه‌های انتخابات و مقابله با توطئه ها و فتنه ها بوده‌اند و پس از آن منتخبان مردم باید تكليف خود را با اجرايي كردن و جامه عمل پوشاندن مطالبات نظام، رهبری و مردم در حوزه‌های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و احياء كارخانه هاي نيمه فعال و غير فعال انجام دهند تا روز به روز شاهد پیشرفت و آباداني ایران اسلامي در دنیا باشیم.

نماينده ولي فقيه در استان مركزي تبلیغات سالم کاندیداها در دوران انتخابات را امری مهم و ضروری خواند و بيان كرد: نامزدها بايد تبلیغات خردمندانه و سالم را سرلوحه قرار دهند و از فریبکاری و تبلیغات خارج از عرف دوری کنند كه نقش صدا و سيما در اجرايي كردن اين امر مهم به حساب مي آيد.

آیت‌ا... دري نجف آبادي در ادامه گفت: دشمنان همواره به دنبال نا امید کردن مردم از انقلاب و اجرای توطئه‌های خود هستند، آمریکا، انگلیس، اسرائیل، آل سعود و داعش با ایجاد توطئه در منطقه و تبلیغات سوء می‌خواهند نشان دهند که مردم از انقلاب فاصله گرفته‌اند  و مردم با حضور گسترده خود در انتخابات علاوه بر اينكه این توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند، ثابت خواهند كرد که همچنان وفادار به انقلاب، امام، شهدا و رهبری هستند.

آیت‌ا... دری نجف‌آبادی اقدام اخیر آمریکا در سوریه را حاصل شکست در مجامع بین المللی و در جهت حمایت از داعش بيان و با محكوميت بمباران اخیر سوریه توسط آمریکا عنوان کرد: زمانی که طرح‌های آمریکا در مقابل سوریه در شورای امنیت رأی نیاورد به بهانه ي استفاده سوریه از سلاح‌های شیمیایی این کشور را بمباران کرد و در واقع این اقدام آمریکا به نفع داعش و تروریست‌های منطقه به شمار مي آيد.

امام جمعه اراک ضمن گراميداشت شهادت مرحوم آيت الله صدر عالم بزرگ و خواهر گرانقدر و شهيد امير صياد شيرازي و شهيد آويني مدافع و جهادگر قلم كه به عنوان روز هنر ناميده شده است با اشاره به روز ملی فناوری هسته‌ای گفت: از دولت و سازمان انرژی اتمی کشور انتظار داریم ادامه دهنده مباحث و تحقیقات و طرح‌های اجرایی در زمینه انرژی هسته‌ای را که با مجاهدت و خون پاک شهدای هسته‌ای بدست آمده است باشند و از نیروهای بومی منطقه در ادامه و اجرايي كردن اين راه استفاده کنند.

امام جمعه اراك شرط موفقيت در ماه رجب را تقوا، اخلاص و عمل صالح دانست و اظهار داشت: ماه رجب، شعبان و رمضان ظرفي براي تعالي و تكامل انسان است تا از نظر تعليم و تربيت روح ما صيقل پيداكند و با توجه به اينكه مشهد زماني خدا به حساب مي آيند تمام اولياء خداوند ناظر و شاهد اعمال ما هستند.

نماينده ولي فقيه در استان مركزي در ادامه افزود: حداقل اين است در اين ماه از گناه دوري كنيم زيرا كه گناه همه چيز را از ما خواهد گرفت و بايد تمام قدرت و شهرت و اموال خود را با استفاده حكيمانه وسيله اي جهت رضايت خداوند و انجام عمل صالح قرار دهيم .

آیت‌ا... دری نجف‌آبادی با اشاره به برگزاري مراسم اعتكاف در  200 مسجد استان مركزي گفت: مسئولان باید دقت داشته باشند برای برگزاری مراسم اعتکاف باید به گونه ای برنامه‌ریزی کنند که مسائل ظاهری اصل موضوع را تحت تاثیر قرار ندهد تا ضمن آنكه بتوانیم حداکثر استفاده را از این مراسم ببریم، اثرگذاری لازم را هم داشته باشد.
آیت‌ا... دری نجف‌آبادی در پايان ضمن ابراز همدردي با زلزله ديدگان مشهد گفت: براي جان باختگان علو درجات و براي بازماندگان صبر الهي خواستاريم و لازم است دولتمردان ضمن تسريع در امر خدمت رساني جهت امداد و كمك رساني و بازسازي منازل آسب ديده روستايي ها اقدامات لازم را در روستاهاي حادثه ديده و ساير روستاهاي كشور در جهت مقاوم و ايمن سازي انجام دهند.

انتهاي پيام/خ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار