مدیرعامل سازمان اموال و املاک شهرداری کرمان گفت: به زودی انتهای بلوار پزشک تا بلوار حجاج، به صورت موازی با بلوار جمهوری امتداد پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۴۰۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 16 April 2017
رضا دادگرپور در خصوص بازگشایی معابر شهری گفت: در سال ۹۴در بحث آزادسازی و بازگشایی معابر شهری، اقدامات مثبتی صورت گرفت؛ به طور مثال پروژهی احداث امتداد بولوار پزشک تا بولوار حجاج با یک مورد تصرف غیر قانونی در مسیر پروژه، متوقف شده بود که با ورود سازمان و طی فرایند قانونی رفع تصرف از زمین متعلق به شهرداری، مسیر باز شده است.

وی افزود: با رفع تصرف صورت گرفته به زودی انتهای بولوار پزشک تا بولوار حجاج، به صورت موازی با بولوار جمهوری امتداد پیدا خواهد کرد.

دادگرپور تصریح کرد: مورد دیگر تعامل با آموزش و پرورش استان است که لازم میدانم در این فرصت پیش آمده، از مدیران آموزش و پرورش به جهت همکاری سازنده با شهرداری تشکر کنم.

مدیرعامل سازمان اموال و املاک شهرداری گفت: در پروژه یاد شده، محور واقع در ضلع غربی بیمارستان باهنر، حدفاصل خیابان سپه و خیابان وحشی بافقی تعریض شده و در حال حاضر مورد استفادهی همشهریان محترم قرار گرفته است.

دادگرپور با بیان اینکه تملک سوم در خیابان پروین اعتصامی و در بخش شرقی خیابان کوچهشماره ۲ صورت گرفته، افزود: با تخریب این ملک، مسیر بازشده و پس از بازگشایی، در تسهیل عبور و مرور این خیابان نقش مثبتی خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه امسال نیز بحث آزادسازی مسیر را در خیابان مدرس با تعامل با آموزش و پرورش خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: همچنین در بولوار جهاد کوچهی شماره ۳۱، مقدمات لازم برای تملک انجام شده و امید می رود این پروژه در سال جاری به سرانجام برسد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار