مدیر شرکت پشتیبانی امور دام جنوب کرمان گفت: ۴۵۰ تن مرغ منجمد توسط شرکت پشتیبانی امور دام جنوب کرمان در ایام عید در این منطقه توزیع شده است.
کد خبر: ۴۰۹۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 18 April 2017
جواد شهریاری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار‌داشت: تنظیم بازار از 15 اسفند لغایت 15 فروردین در جنوب استان انجام شده است و هم اکنون  نیز همچنان ادامه دارد.

وی خاطر‌نشان کرد: گوشت مرغ منجمد برای تنظیم بازار در سطح کل شهرهای جنوبی کرمان با توجه به نیاز منطقه در قالب طرح توزیع شده است.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام جنوب کرمان با بیان اینکه گوشت مرغ منجمد توزیعی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: همچنین قیمت هر کیلو 5 هزار و 600 تومان در سطح شهرستان‌های جیرفت و عنبر‌آباد  و 5 هزار و 700 تومان در سطح سایر شهر‌های جنوبی استان کرمان در حال توزیع است.

وی تصریح کرد: عوامل توزیع مرغ منجمد فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف کارکنان و اصناف بازار هستند که مردم با مراجعه به این مراکز می‌توانند، مایحتاج خود را تهیه کنند.

وی با بیان اینکه همچنین این شرکت به اندازه کافی مرغ منجمد ذخیره کرده است، گفت: تا پایین آمدن قیمت به سطح مناسب توزیع مرغ منجمد در جنوب ادامه دارد.

شهریاری بیان کرد: این شرکت از نیمه دوم اسفند تاکنون بیش از 450 تن مرغ منجمد در سطح شهرهای جنوبی توزیع کرده است.

شبکه برق بازار قدیمی رفسنجان با اعتبار 500 میلیون تومان اصلاح شد    

مدیر عامل برق منطقه شمال استان کرمان گفت: اصلاح شبکه برق بازار 500 میلیون تومان هزینه در بر داشته است و سعی شده تا بافت تاریخی بازار دست نخورده بماند .

محمود شهبا افزود: مشکلات برقی رفسنجان در اولویت کاری ما بوده و وظیفه ما رساندن یک خدمت با کیفیت بهتر از قبل است.

وی بیان کرد: در این راستای اصلاح شبکه‌های برق بازار رفسنجان مورد توجه قرار گرفته است برای اینکه فضای بازار بافت تاریخی و محدودیت معابر است سعی شده در کمترین زمان ممکن و با حداکثر توان شبکه اصلاح شود به طوریکه همکاران ما شب کار می‌کردند .

وی افزود: پروژه‌های رفع افت ولتاژ و تامین برق بازار رفسنجان با اعتباریک میلیارد و صد میلیون تومان کلید خورده است که به‌طور کلی این شهرستان از ابتدای سال جاری بالغ بر 7 میلیارد تومان در بحث توسعه و تامین برق متقاضیان هزینه شده است.

دومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی شهرستان بم برگزار شد

دومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی شهرستان بم در راستای بررسی و معرفی جرائم انتخاباتی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بم، دومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی شهرستان بم عصر امروز با حضور مصطفی عارف‌کیا رئیس دادگستری، محمد‌رضا ضیاءالدینی دادستان بم، رضا اشک فرماندار و جمعی از مسئولین و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات بم در نمازخانه دادگستری برگزار شد.

در این جلسه رئیس دادگستری بم اظهار‌داشت: 29 اردیبهشت دو انتخابات مهم پیش رو ‌داریم و از هم اکنون فضای مجازی و واقعی در ارتباط با تبلیغات زودهنگام رصد می‌شود.

وی افزود: دو شعبه در دادسرا و دادگاه جهت رسیدگی به تخلفات انتخاباتی تشکیل شده که وظیفه اصلی ما ارتقاء امنیت و سلامت انتخابات و رعایت قانون است .

عارف‌کیا تصریح کرد: وظیفه ستاد انتخابات ایجاد فضایی آرام و بانشاط در امر انتخابات و سالم‌سازی و رقابت سالم است.

ضیاءالدینی دادستان بم نیز گفت: مبنای دولت دو اصل قانون اساسی است و تبصره2 ماده 34قانون انتخابات صراحتا اعلام کرده است که قوه قضائیه می‌تواند پیشگیری از جرائم انتخاباتی را انجام دهد.

وی بیان کرد: با توصیه مقام معظم رهبری حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باعث قوت نظام است و جمهوری اسلامی یعنی حکومت مردم بر مردم.

ضیاءالدینی خاطرنشان کرد:حضور مردم در انتخاباتبزرگترین اقتدار ملی ما است و همچنین قانون گرایی که جای هیچ خلاء در بحث انتخابات وجود نداردو چنانچه تخلفی دیده شود فردخاطی تا پایان انتخابات بازداشت خواهدشد

دادستان بم گفت: طبق فرموده امام خمینی‌(ره) نظامیان نباید در بحث سیاسی دخالت کرده و احزاب سیاسی نباید سلایقشان را به مردم تحمیل نکنند زیرا باعث دوقطبی شدن و قومی‌گرایی می‌شود.

در این جلسه رضا اشک فرماندار بم نیز اظهار‌داشت: در تمامی موارد خدا را مد نظر داشته باشیم و اگر مردم حس کنند نمی‌توانیم از رای انها صیانت داشته باشیم مطمئنا حضورشان کمرنگ می‌شود.

فرماندار بم افزود: هر کاندید می‌تواند در زمان تبلیغات در ستاد انتخاباتی که خودش دائر کرده به امر تبلبغ بپردازد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار