اضی ویژه جرائم انتخاباتی شهرستان پاکدشت از صدور دستور بازداشت فرد خاطی در پروسه انتخابات در صورت مشاهده تخلفات انتخاباتی خبر داد.
کد خبر: ۴۱۲۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 23 April 2017
علی شیرازی پیش از ظهر امروز در جلسه توجیهی دهیاران و اعضاء ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت در محل بخشداری مرکزی این شهرستان، با بیان این که نیروهای انتظامی، امنیتی و بسیج در حال رصد دقیق تخلفات انتخاباتی هستند، گفت: هرگونه جانب داری مسئولین برگزاری انتخابات و نیز دهیاران از نامزد خاص جزو جرائم انتخاباتی است.

وی با تاکید بر قاطعیت دستگاه قضایی در برابر تخلفات انتخاباتی، اظهار داشت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی نامزدهای انتخاباتی ابتدا آن نامزد و سپس حامیان و طرفداران وی که مرتکب تخلف شده اند بازداشت خواهند شد.

قاضی ویژه جرائم انتخاباتی شهرستان پاکدشت بر اهمیت اطلاع رسانی تخلفات انتخاباتی به نامزدها تاکید کرد و گفت: باید در جلسه ای با نامزدها این جرائم به آن ها اطلاع رسانی شود، چرا که همه افراد مکلف به رعایت قوانین هستند.

وی با برشمردن مصادیق تخلفات انتخاباتی با استناد به ماده ۱۴ قانون اساسی گفت: خرید و فروش رای، رأی دادن با شناسنامه جعلی، تهدید و تطمیع جهت اخذ رای، جوسازی قبل از انتخابات، رای دادن با شناسنامه دیگری و درخواست همیاری از دهیاران و یا اعضا ستاد انتخاباتی از مصادیق تخلفات هستند.

شیرازی گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی در پروسه برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز ریاست جمهوری، دستور بازداشت فرد خاطی صادر می شود و در جایگاه یک مقام قضایی با تخلفات انتخاباتی برخوردی قاطع خواهم داشت.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سمیه
|
United States
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
پاکدشت تمام شوراها خرید داشتند و هیچ کدوم خودشون با رای مردم در نیومدن من نمیدونم شما اونا را نمی بینید فقط حرفشو میزنید شعار میدید عملم نمی کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار