دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی از برگزاری این جشنواره در بندرعباس همزمان با دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۴۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳ 30 May 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از واحد خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، علیرضا درویش نژاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان و دبیر جشنواره تأتر کودک و نوجوان رضوی، اظهار کرد: اتاق فکر این جشنواره تشکیل شده و جلساتی نیز تاکنون در این باره برگزار شده است.

وی با بیان اینکه دست اندرکاران جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی بدنبال نگاههای خلاقانه در این جشنواره و دوری از کلیشه ها هستند، گفت: تمام تلاشمان آنست که از این بستر در جهت آشنایی کودک و نوجوانان با مبانی فکری و سیره زندگی حضرت رضا(ع) بهره گیریم.

درویش نژاد تصریح کرد: نگاه پژوهشی محور به جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی و سفارش تولید اثر هنری و تشکیل کارگروهی مشترک متشکل از گروه های هنری مختلف و تبادل تجربه و نظر می تواند در کیفی سازی این جشنواره تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی افزود: در سالهای گذشته تئاترهای جشنواره در طول 3 الی 4 روز نمایش عمومی داشت که استقبال علاقمندان موجب شد در این دوره با برنامه ریزی، مدت زمان بیشتری را برای استفاده علاقمندان از تئاترهای رضوی فراهم کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان تاکید کرد: 11 گروه تئاتر شرکت کننده در این جشنواره، در مدت یک ماه در بندرعباس به اجرای نمایش  خواهند پرداخت.

دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی از تشکیل اتاق فکر این جشنواره خبر داد و گفت: اعضای این اتاق فکر از اساتید دانشگاه و متخصصان علوم تربیتی در حوزه کودک و نوجوان هستند و تاکنون دو جلسه این اتاق تشکیل شده است.

یادآوری می شود؛ نهمین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان رضوی از سری برنامه های سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) همزمان با ایام دهه کرامت به میزبانی استان هرمزگان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار