کد خبر: ۴۱۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰ 31 May 2015
دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: رسیدگی  به پرونده‌های ساخت و ساز غیر مجاز در حاشیه رودخانه کرج آسان نیست.
حاجی رضاشاکرمی، درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، اظهار کرد: سازمان بازرسی کشور از سال 68 گزارش‌هایی مبنی برساخت و سازهای غیر مجاز در حاشیه رودخانه کرج تهیه  کرده و خروجی آن را به  شورای  امنیت ملی ابلاغ کرد.
وی خاطرنشان کرد: از همان زمان موضوع رسیدگی به پرونده‌های ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه روخانه کرج در دستور کار قرار گرفت.
شاکرمی افزود: رسیدگی به پرونده‌های این حوزه کار ساده ای نیست؛ چراکه برخی از کسانی که در حاشیه این رود ساخت و ساز انجام داده‌اند، سند رسمی دارند.
وی ادامه داد: علاوه براین برخی از ساکنان نیز از 40 سال پیش دراین محدوده  خانه‌سازی کرده‌اند و امکان تخریب خانه آنها وجود ندارد.
وی اضافه کرد: حجم این تصرف‌ها زیاد است  و از بستر رودخانه بیلقان تا ولایت رود ادامه دارد.
دادستان کرج گفت: سکونت چندین دهه‌ای و همچنین اسناد مالکیت مردم ساکن درحاشیه رودخانه کرج را نمی‌توان نادیده گرفت.
شاکرمی تصریح کرد: مقابله با ادامه روند ساخت و سازهای غیرمجاز درحاشیه رودخانه کرج به تنهایی کار دستگاه قضا نیست و سایر دستگاه‌ها نیز باید وارد عمل شوند.
دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: دستگاه قضا با جدیت پیگیر ساخت و سازهای غیرمجاز این محدوده است و با متخلفان برخورد می‌کند.
وی ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون چندین مورد ساخت و ساز غیر مجاز در حاشیه این رود تخریب شده و برخی از واحدهای متخلف نیز پلمپ شده‌اند.
وی در پایان گفت: اقدامات انجام شده دراین خصوص به خوبی مشهود است و حتی مسافران گذری نیز می‌توانند با عبور از مسیر این جاده بخشی از تخریب‌های صورت گرفته را مشاهده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار