سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در آستانه شهرآورد فردا (پنجشنبه) برابر منچسترسیتی معتقد است کاهش تمرکز بر رقابت میان او و پپ گواردیولا رویکرد درستی در آستانه در این شهرآورد است.
کد خبر: ۴۱۳۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 26 April 2017
به گزارش تابناک : از تارنمای خبری گل، منچسترسیتی با 64 امتیاز در مکان چهارم جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس قرار دارد. منچستریونایتد با 63 امتیاز در جایگاه پنجم ایستاده است. 
خوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد تاکید کرد که شهرآورد منچستر رقابت بین تیم ها و باشگاههاست نه او و گواردیولا. 
وی خاطر نشان کرد که سیتی به علت حضور نیافتن در رقابتهای لیگ اروپا، مدعی شکست تیم ما است.
تیم های منچسترسیتی و یوناتید فردا (پنجشنبه) در شهرآورد منچستر در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم می روند. 
سیتی فقط با یک امتیاز بیشتر از یونایتد در جایگاه چهارم قرار دارد و منچستریونایتد پنجشنبه آینده ( 14 اردیبهشت) در دیدار دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به مصفا سلتا ویگو می رود.
مورینیو گفت: منچسترسیتی تا پایان فصل هر هفته یک بازی دارد، در حالی که ما دیدار لیگ اروپا را در پیش داریم که خیلی برای ما مهم است. 
وی افزود:‌ انجام یک بازی در هفته به تیم و بازیکنان کمک می کند. بنابراین کار برای ما دشوارتر است، ولی سعی خود را می کنیم. 
مورینیو ادامه داد: من همیشه احساس می کنم که این فصل برای ما، بازیکنان و باشگاه خیلی مهم است. من همیشه می گویم که این فصل آغازی برای پنج یا شش سال ‌آینده است و می تواند شروع سالهای بهتر باشد. 
سرمربی شیاطین سرخ خاطرنشان کرد:‌ واقعیت این است که حتی در این فصل هم هم ما عناوین قهرمانی داشته ایم. ما قهرمان کامیتونیتی شیلد و جام اتحادیه باشگاه های انگلیس شدیم و اگر قهرمان لیگ اروپا شویم و در سوپرجام اروپا مقابل فاتح لیگ قهرمانان اروپا بازی کنیم، عالی خواهد بود.



منبع : ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار