امام جمعه آبدانان در دیدار با خانواده شهدای کارگر :
امام جمعه آبدانان گفت:شهادت مکتب سازنده ای است که شگرف ترین اثرات و خلل ناپذیرترین واکنش های بهم پیچیده تاریخ را دارا است.
کد خبر: ۴۱۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 01 May 2017
 به مناسب هفته ی کارگر امام جمعه  آبدانان به همراه چند تن از مسئولین با خانواده های کارگر این شهرستان دیدار کردند.
 
 به گزارش تابناک ایلام  ؛حجت السلام حاجیلری  اظهار کرد :شهادت شجاعانه رشد و نمو حق و نابودی باطل را به طور احسن و اکمل در جامعه ایفا می کند و با این اثر، اجتماع را از رکود و جمود و انزوا خارج می سازد و  پویایی، بالندگی و کمال جامعه را تضمین می کند.
 
 وی  با اشاره به انتخاب آگاهانه شهادت در سایه تفکر صحیح، افزود:  شهادت چنان حرارت و سوزی می آفریند و چنان حرکت و تکانی را به وجود می آورد که حق و طرفدارانش را  از باطل و پیروانش به خوبی جدا می سازد.
 
در این دیدار که با حضور امام جمعه، معاون فرماندار، فرمانده  سپاه وریاست دادگستری و دیگر مسئولین برگزار شد ،از خاانواده  های شهید شیخه صبوری و شهیدحسن صفا تجلیل شد .
 
 جلسه ی شورای زکات آبدانان برگزار شد
 
 دراین جلسه حجت الاسلام حاجیلری امام جمعه آبدانان با اشاره به اهمیت زکات در دین مبین اسلام،گفت:  دهیاران و شوراهای بخش کلات مورموری لازم است که اهمیت زکات را برای مردم تشریح کرده و جایگاه هایی را برای جمع آوری زکات تعیین کنند.

جاسمی رییس کمیته ی امداد شهرستان  آبدانان  نیز درایین جلسه گفت: در طول سال زراعی گذشته ۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزارتومان زکات در بخش کلات مورموری جمع آوری شدهاست.
 
  وی با اشاره به این میزان جمع آوری زکات درشهرستان افزود: پیش بینی میشود که  این رقم درسال زراعی جدید به ۲۵ میلیون تومان برسد./م
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار