مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: روستای «کردر رضوی» میناب تاکنون میزبان سه دوره جشنواره سرود رضوی روستایی در کشور بوده است.
کد خبر: ۴۱۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ 31 May 2015
به گزارش تابناک - جزیره، علیرضا درویش‌نژاد در آئین تقدیر از شوراها و دهیاران فعال در برپایی سومین جشنواره سرود رضوی روستاهای کشور با بیان اینکه کار و فعالیت برای امام رضا(ع) الزام قلبی است نه الزام اداری، اظهار کرد: امام رضا(ع) همانند خورشیدی است که بر قلب‌ها می‌تابد.
 
وی افزود: در راستای گسترش فرهنگ منور رضوی تمام همت خود را باید به کار بست.
 
این مسئول با تقدیر از دست‌اندرکاران جشنواره سرود رضوی، ضمن اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در زمینه اشاعه فرهنگ رضوی در میناب، گفت: روستای کردر رضوی به برکت نام امام رضا (ع) و در سایه الطاف رضوی در سطح کشور دارای جایگاهی رفیع است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان همچنین با اشاره به هفته جوان، جوانی را نماد پویایی و تدین دانست و افزود: پرتو وجودی شخصیت حضرت علی‌اکبر (ع) در دفاع مقدس به زیبایی هر چه تمام نمایان بود و ظهور ملموسی داشت.
 
وی گفت: برای مردم ایران مایه مباهات است که در همه امور از فرهنگ متعالی اهل بیت (ع) بهره می‌گیرند.
 
درویش‌نژاد در ادامه اظهار کرد: نگاه امام در شکل‌گیری ساختار انقلاب به جوانان ویژه بود و امروز رهبری نیز بر همان نگاه و نگرش تاکید دارند.
 
بخشدار بخش بندزرک نیز در این مراسم گفت: جوانان باید با الگوگیری از حضرت علی‌اکبر (ع) و حرکت در مدار حق در مسیر اولیا گام بردارند.
 
علی مهرانی پیروی از سیره ائمه هدی را رمز پیروزی و رستگاری دانست و افزود: جانفشانی و ایثارگری جوانان در هشت سال دفاع مقدس نمونه بارز پیروی جوانان از سیره عملی اهل بیت (ع) است.
 
وی با بیان اینکه کشتی انقلاب در دریای متلاطم طی مسیر می‌کند، بیان کرد: پس از رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب این کشتی با تدبیر و رهبری داعیانه مقام معظم رهبری طی مسیر می‌کند.
 
این مسئول رمز پیروزی ملت در مقابل توطئه‌ها را در اتحاد و یکپارچگی دانست و اعلام کرد: اگر امروز مستکبران و دشمنان جرات ندارند به ایران نگاه بدی داشته باشند به برکت وجود رهبری و اتحاد و همبستگی مردم است.
 
گفتنی است؛ روستای کردر رضوی میزبان سه دوره جشنواره سرود رضوی روستایی کشور بوده است.
 
سومین جشنواره سرود رضوی روستایی ویژه اعضا کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با حضور 12 گروه و در دو رده سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال طی بهمن ماه سال گذشته به مدت دو روز در روستای کردر میناب برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار