در مراسمی که در مسجد جامع شهر بدره و با حضورمسئولان استانی ستاد انتخاباتی آیت اله دکتر رییسی برگزار شد ،ستاد های مردمی و مرکزی این کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان بدره آغاز به کار کردند.
کد خبر: ۴۱۸۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴ 04 May 2017

در مراسمی که در مسجد جامع شهر بدره و با حضورمسئولان استانی ستاد انتخاباتی آیت اله دکتر رییسی برگزار شد ،ستاد های مردمی و مرکزی این کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان بدره آغاز به کار کردند.

به گزارش تابناک ایلام،در این مراسم که با حضور محمد تقی قاسمی مسئول ستاد مرکزی استان ،نعمت اله رحیمی مسئول ستاد مردمی کار وکرامت و شهاب الدین میهن پرست مسئول کمیته طلاب و روحانیون این ستاد در استان و تنی چند از دیگر مسئولان استانی ستادآیت اله رییسی برگزار شد آقایان جمشید مرادی و یاسین محمدولی احکام مسئولیت خود به عنوان مسئول ستاد های مرکزی و مردمی آیت اله رییسی در شهرستان بدره را دریافت نمودند.

شهاب الدین میهن پرست مسئول کمیته طلاب وروحانیون در این مراسم گفت :هدف اول همه ما بنا به فرموده مقام معظم رهبری ،حضور حداکثری مردم در انتخابات است چرا که این امر باعث سرافرازی و تثبیت بیشتر انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی افزود:مردم در سال ها ی گذشته به خوبی این موضوع را نشان داده اند و درک صحیح خود از شرایط جامعه را با حضور فراوان در پای صندوق های رای به نمایش گذاشته اند.

میهن پرست در مورد شاخص های دولت ها از نظر رهبری گفت :مبارزه دولت ها با اشرافی گری ،مبارزه با فساد ،صمیمیت و راست گویی و صداقت با مردم ومحرم بودن با جامعه از معیار های مهم رهبری برای انتخاب دولتمردان هستند که در سخنان ایشان لحاظ شده است.

وی در موردشاخص های کاندیدای مورد نظر خود در انتتخابات گفت :آیت اله رییسی حامی مستضعفان است ،دنبال اشرافی گری نیست و رویه ایشان در مسئولیت های قبلی به خوبی بیانگر این نکته است که به شدت با فساد مبارزه می کند.

میهن پرست افزود :ستاد آقای رییسی با ستاد آقای قالیباف کنار هم هستند و نباید تفرقه ای بین آنها به وجود بیایدو هیچ گونه تقابلی ندارند.

محمد تقی قاسمی مسئول ستاد مرکزی استان نیز در سخنانی گفت :روی کار آمدن دولت های ناکار آمد و طرفدار اشرافیت در شان انقلاب و نظام اسلامی نیست .

وی گفت :امروز بیکاری ،تورم و رکود کمر مردم را خرد کرده است تا جاییکه رهبرانقلاب فرموده اند من شرمنده خانواده ها هستم و این موضوع اهمیت وضعیت بد معیشت مردم را روشن می کند.

قاسمی افزود :طرفداران قالیباف و طرفداران رییسی در یک جبهه هستند و رقیب ما هم بی عدالتی ،حقوق های نجومی و تبعیض است.

جمشید مرادی مسئول ستاد مرکزی شهرستان بدره هم در این مراسم گفت :معاون اول رییس جمهور با فرافکنی و در پاسخ به سوالی در مورد بیکاری و آمار های دروغین خود ،از سفارت عربستان دفاع می کندو حمله کنندگان به آن را محکوم و عامل بیکاری در جامعه می خواند.

وی افزود:دولت مواضع انقلابی خود را باید در موردحجاجی که مظلومانه شهید شدند و تجاوز به نوجوانان در فرودگاه جده نشان می داد نه در موردسفارت عربستان ،که چنین کاری را نکردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار